yuki11 schreef: Ja, morgen ga ik eerst maar weer eens in gesprek met hem...Zal morgen weer aan je denken. Weet niet of ik je succes of sterkte moet wensen eigenlijk.![]()
![]()

Moderator: Lizzy
yuki11 schreef: Ja, morgen ga ik eerst maar weer eens in gesprek met hem...Zal morgen weer aan je denken. Weet niet of ik je succes of sterkte moet wensen eigenlijk.![]()
![]()
Sher schreef: Zal morgen weer aan je denken. Weet niet of ik je succes of sterkte moet wensen eigenlijk.Succes maar, want dat willen we daar uiteindelijk graag behalen![]()
![]()
yuki11 schreef: Succes maar, want dat willen we daar uiteindelijk graag behalenIn dat geval wens ik je succes, genoeg om niet sterk te hoeven zijn!
(en sterk worden we er vanzelf wel van)
![]()
Sher schreef: In dat geval wens ik je succes, genoeg om niet sterk te hoeven zijn!Dat klinkt goed ja!!![]()
spreeuwtje schreef: maar.. is het niet zo dat je ook moet meenemen dat oudere mensen/dieren een lagere weerstand hebben?Ook met een langzamer herstel mag hij van mij rekening houden. Het uitgangspunt bij de behandeling is immers KWALITEIT!!
ok.. celdeling is lager.. maar dit zijn agressieve cellen.. en jongere mensen hebben ook een sterkere weerstand..
dus zou dat elkaar opheffen??
kweet niet..
ik denk dat langzamere groei van K cellen niet opgaat..
langzamer herstel wel! lijkt me logisch..
én ouder én ziek..
naja.. ik zal wel veel te simpel denken..![]()
yuki11 schreef: en hier mijn topper met zijn tractatieOver gezonde voeding gesproken...
![]()