Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

maar.. is het niet zo dat je ook moet meenemen dat oudere mensen/dieren een lagere weerstand hebben?
ok.. celdeling is lager.. maar dit zijn agressieve cellen.. en jongere mensen hebben ook een sterkere weerstand..
dus zou dat elkaar opheffen??
kweet niet..
ik denk dat langzamere groei van K cellen niet opgaat..
langzamer herstel wel! lijkt me logisch..
én ouder én ziek..
naja.. ik zal wel veel te simpel denken.. ;)
spreeuwtje schreef: maar.. is het niet zo dat je ook moet meenemen dat oudere mensen/dieren een lagere weerstand hebben?
ok.. celdeling is lager.. maar dit zijn agressieve cellen.. en jongere mensen hebben ook een sterkere weerstand..
dus zou dat elkaar opheffen??
kweet niet..
ik denk dat langzamere groei van K cellen niet opgaat..
langzamer herstel wel! lijkt me logisch..
én ouder én ziek..
naja.. ik zal wel veel te simpel denken.. ;)
Ook met een langzamer herstel mag hij van mij rekening houden. Het uitgangspunt bij de behandeling is immers KWALITEIT!!  :D

We gaan weer op weg, voor een volgend ladinkje Doxorubicine :-X
Zo, we zijn er weer!!

En het ging toppie vandaag!!
Goed gesprek gehad met Rutteman  ;D...naar aanleiding van mijn versverhalen bedacht hij zich ineens dat hij dat ook maar eens moest meenemen in zijn onderzoek naar kanker bij Golden Retrievers...de voeding!
Briljant idee, meneer Rutteman!!  :biggrin2:

Gevraagd of er andere protocollen zijn voor oudere honden...en ja dus, vanaf 10 jaar krijgen ze 10% minder!
Op mijn verzoek is de Doxo nu langzamer toegediend....en Yuki..die had nergens last van! Het kan dus wel!!

Hier mijn knappe vent aan t infuus:
Afbeelding

en hier mijn topper met zijn tractatie
Afbeelding
:biggrin2:
Laatst gewijzigd door Lefki&Amy op wo 28 apr 2010, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door