Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cherry
Da's niet zo'n goei nieuws :( ik duim ook met iedereen mee dat het toch helemaal goed gaat komen met Boefje
Door Sonja
Boefje is weer thuis.
Ik had me heilig voorgenomen me groot te houden in de kliniek, maar toen ik binnen kwam en bij de receptie stond te wachten zag ze me vanuit haar kennel staan en brak zowat de tent af. Als je dan weet dat ik, toen ik haar 2 1/2 jaar geleden uit het asiel had gehaald, best wel moeite heb gehad om een band met haar op te bouwen, dan begrijp je misschien dat ik het op dat moment even niet droog hield. Ze is echt in die tijd een heel andere hond geworden.
De da die de rhinoscopie had gedaan heeft echt de tijd voor me genomen. Hij had een stukje van de scopie op video opgenomen, zodat ik de tumor heb kunnen zien zitten. Hij had ook een röntgenfoto gemaakt om te kunnen zien of de schedel en/of het neustussenschot waren aangetast, maar dat was niet het geval.
Het is volgens hem goed mogelijk dat de tumor er al lange tijd zit, maar dat we het nu pas merken omdat er een infectie bij is gekomen. Ze krijgt dus nu ab en ik heb ook voor een paar dagen pijnstillers meegekregen voor als ze napijn heeft van de rhinoscopie.
We wachten nu de uitslag van de biopten af.
Ik ben in ieder geval blij dat ze nu weer naast me zit. Ze heeft de knuffels in ontvangst genomen en ze wil er nog meer, want ze probeert nu haar neus onder mijn elleboog te wurmen. Ik merk er niks van dat ze onder narcose is geweest, want ze is hartstikke druk.
Door *Lia*
Geef dan van mijn ook maar een knuffel of 10 .Nu maar hopen. :)
Door gonny
geef d'r van mij ook nog maar een stel!!! ;) :-*
hou je taai hé!!!!! ;)
Door ine
Had ze graag zelf gegeven, die knuffels, maar vooruit, doe jij het dan maar voor mij! Knuffel haar maar helemaal gek! ;) :-* :-*
Door sylvia
Geef haar van mij ook maar knuffels, en van Gail en van donna, eden en bunny :-* :-* :-* :-* :-* :-*

En staat Edo zich al te schamen in een hoekje
Door ine
sylvia schreef: Geef haar van mij ook maar knuffels, en van Gail en van donna, eden en bunny :-* :-* :-* :-* :-* :-*

En staat Edo zich al te schamen in een hoekje
Die heeft ze vast voor straf in het houthok gezet! ;)
Door Truus
He gadsie Son :'( ik duim voor Boef en veel sterkte meis :-* Geef Boef een knuffel wil je?
Het is kl*te en erg spannend de komende tijd, pffff..wat verschrikkelijk als je maatje iets gaat mankeren :'(
Door Sonja
Ine schreef: Die heeft ze vast voor straf in het houthok gezet! ;)
Nee, ik heb 'm weggestuurd met mijn auto. Zit toch een deuk in. >:(
Door ine
Sonja schreef: Nee, ik heb 'm weggestuurd met mijn auto. Zit toch een deuk in. >:(
Waarheen??????? :o :o :o
Door tieneke
Wat een vreselijke rot nieuws voor jullie en Boef.
Zit net alles te lezen en ik weet precies wat jullie nu meemaken en voelen... :'(
Je zit ergens tussen hoop en vrees in en je denkt konstant maar aan 1 ding!
Mogen we alsjeblieft ons allessie houden...alsjeblieft!
Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop en wens dat alles weer goedkomt :-*
Door margreet
Jemig Sonja wat een klotesituatie,ik hoop dat ze niet te veel pijn heeft en uiteraard van ons ook een hele berg knuffels ook van haar hondenvrienden :-* :-* we denken aan jullie hoor
Door Nelly
Oh meid, wat een rot nieuws. Hoop dat Boef nog lange tijd mee kan. Toen ik een paar jaar geleden dergelijk nieuws kreeg over Scarlettje was het zo gebeurd met haar. Maar ik wil je niet bangmaken, we houden moed!
Door Robert Koncarevic
Sterke en beterschap. Hoop dat alles goed komt. Geef Boef maar alle knuffels die ze vraagt. Heeft ze wel verdiend.

Groeten van Robert en een poot van Sari
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door