- do 03 feb 2005, 21:26
Boefje is weer thuis.
Ik had me heilig voorgenomen me groot te houden in de kliniek, maar toen ik binnen kwam en bij de receptie stond te wachten zag ze me vanuit haar kennel staan en brak zowat de tent af. Als je dan weet dat ik, toen ik haar 2 1/2 jaar geleden uit het asiel had gehaald, best wel moeite heb gehad om een band met haar op te bouwen, dan begrijp je misschien dat ik het op dat moment even niet droog hield. Ze is echt in die tijd een heel andere hond geworden.
De da die de rhinoscopie had gedaan heeft echt de tijd voor me genomen. Hij had een stukje van de scopie op video opgenomen, zodat ik de tumor heb kunnen zien zitten. Hij had ook een röntgenfoto gemaakt om te kunnen zien of de schedel en/of het neustussenschot waren aangetast, maar dat was niet het geval.
Het is volgens hem goed mogelijk dat de tumor er al lange tijd zit, maar dat we het nu pas merken omdat er een infectie bij is gekomen. Ze krijgt dus nu ab en ik heb ook voor een paar dagen pijnstillers meegekregen voor als ze napijn heeft van de rhinoscopie.
We wachten nu de uitslag van de biopten af.
Ik ben in ieder geval blij dat ze nu weer naast me zit. Ze heeft de knuffels in ontvangst genomen en ze wil er nog meer, want ze probeert nu haar neus onder mijn elleboog te wurmen. Ik merk er niks van dat ze onder narcose is geweest, want ze is hartstikke druk.