Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Het is toch logisch, dat we meeleven!
Pffff heb meerdere dingen getypt en maar weer verwijderd, omdat men anders gekke dingen van mij gaat denken :-[
Doen ze toch wel ... :biggrin2:
Je bent gewoon een heel lief en meelevend mens en Jeppe heeft mijn hart gestolen met zijn vieze buikje. :-*

En nu scheiten!!!!!!!!!!!
:-[ :-X
Ine schreef: Het is toch logisch, dat we meeleven!
Pffff heb meerdere dingen getypt en maar weer verwijderd, omdat men anders gekke dingen van mij gaat denken :-[
Doen ze toch wel ... :biggrin2:
Je bent gewoon een heel lief en meelevend mens en Jeppe heeft mijn hart gestolen met zijn vieze buikje. :-*

En nu scheiten!!!!!!!!!!!
:-[ :-X
ik denk het en jij schrijft het  :D
Ik duim voor jullie en hoop dat 't snel voorbij is. :bigarmhug: :bigarmhug:

't Hondje van mijn schoonzus (oudere halfbroer van de onze) heeft vanaf z'n geboorte last van verstopping (eet hij iets anders dan z'n brokken gaat 't mis) Bij hem zijn de darmen al meerdere keren onder narcose leeggemaakt en de eerste dagen is hij dan wel ellendig maar eigenlijk is 't elke keer wel héél snel weer ok. Kinderlavementen hebben bij hem al meerdere keren erger voorkomen. 't Is wel een zielig beeld als je dat beestje ziet draaien en persen en zachtjes hoort jammeren en er komt niks :-\ :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door