Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Enya gaat de goede kant op. Ze heeft gisteravond lekker wat (van die lekkere zalmsnippers van Nikedog) gegeten, bij het laatste rondje voor de nacht geplast en gepoept en daarna heeft ze de hele nacht lekker doorgeslapen. Ik heb beneden op de bank bij haar en Socke geslapen.

We hebben vanochtend weer even een klein stukje gelopen om te plassen en nu ligt ze samen met Socke weer lekker op het kleedje naast me.
Ik ben heel blij met Paul Groenestein, de dierenarts die Enya heeft geopereerd. Hij heeft, omdat hij mijn zorgen vanwege het verhaal van Brian kende, op eigen initiatief en op zijn kosten een foto gemaakt van het hart van Enya. Dat zag er prima uit. Hij heeft daarmee weer wat zorgen die onbewust door mijn achterhoofd spelen weggenomen. Ik vind dit een geweldig gebaar van Paul, er viel zoveel spanning van mij af dat ik even heb staan huilen in de kliniek.
Laatst gewijzigd door Antonia op za 18 sep 2010, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh Tonny, wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Jeej wat zal er een last van je schouders zijn gevallen.
En wat een TOP dierenarts die Enya geholpen heeft. Kan me goed voorstellen dat je ontzettend blij met hem bent!

Heel veel beterschap voor Enya, geef haar maar voorzichtig een knuffel van me :)
Enne...denk jij ook een beetje aan jezelf ;)
Antonia schreef: Enya gaat de goede kant op. Ze heeft gisteravond lekker wat (van die lekkere zalmsnippers van Nikedog) gegeten, bij het laatste rondje voor de nacht geplast en gepoept en daarna heeft ze de hele nacht lekker doorgeslapen. Ik heb beneden op de bank bij haar en Socke geslapen.

We hebben vanochtend weer even een klein stukje gelopen om te plassen en nu ligt ze samen met Socke weer lekker op het kleedje naast me.
Ik ben heel blij met Paul Groenestein, de dierenarts die Enya heeft geopereerd. Hij heeft, omdat hij mijn zorgen vanwege het verhaal van Brian kende, op eigen initiatief en op zijn kosten een foto gemaakt van het hart van Enya. Dat zag er prima uit. Hij heeft daarmee weer wat zorgen die onbewust door mijn achterhoofd spelen weggenomen. Ik vind dit een geweldig gebaar van Paul, er viel zoveel spanning van mij af dat ik even heb staan huilen in de kliniek.
Ahhhh :-* :-* :-*

Wat onwijs fijn voor je, dat het goed gaat met Enya en dat je zo'n fijne DA hebt getroffen! Hulde aan Paul!!! En een knuffel voor jou en Enya :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door