Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Hij moet wel nu 2 keer daags een prik met de buprecare omdat hij geen pijnstillers oraal meer mag.
Hij heeft ook moeten stoppen met de ab en ik hoop dat ik het mag blijven doen met zilverwater en een goed zuivere tea tree inwendig.
Uitwendig blijven zalven met honingzalf.
De Orthopeed is voorstander van rauw en stimuleert je als je van andere dan de reguliere medicatie houdt en er al veel ervaring mee hebt.
Dus we zijn echt op de juiste plek beland.
Aquillo schreef: Hoi Ingrid ik heb net alles zitten lezen over de operatie en de dagen daarna. Wat een pijn moet Diego gehad hebben. Ik ben blij dat ie nu iets kalmer is.. Mag ik jou en Diego heel veel sterkte toewensen en hopen dat alles voorspoedig geneest. Geef hem maar een hele dikke knuffel van me.
Dank je wel Cynthia.
Ik verdun de tea tree met 10 druppels op een doseerflesje  vol water en een drupje emulgator( veilige) en dat geef ik inwendig.
Ik gebruik het zelf ook en weet de gevaren.
Ik ben via een australische aan heel veel info gekomen en ken de enorme werking, maar ook hun gevaren.
Sella schreef: Ik verdun de tea tree met 10 druppels op een doseerflesje  vol water en een drupje emulgator( veilige) en dat geef ik inwendig.
Ik gebruik het zelf ook en weet de gevaren.
Ik ben via een australische aan heel veel info gekomen en ken de enorme werking, maar ook hun gevaren.
Ging ik al een beetje van uit, maar ik denk, je weet het maar nooit  ;)
De wond ziet er goed uit, hij beweegt goed.
Nu moet de ab via injectie omdat hij nog steeds geen vaste ontlasting heeft.
Het is nog steeds zwart, maar stinkt niet meer als een beerput.
Ik mag toch oraal weer extra pijnstilling geven omdat hij tegen het plafond sprong zowat toen ze voelde of er zwelling was.
Goh gilt hij altijd zo met grote puppillen? Nee hoor alleen als hij pijn heeft.
Uhm ik weet het niet. Bel dan Paul even! Nou nee hoor dan doe ik het wel extra pijnstilling toestaan ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door