Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
Malamoods schreef: Hij blijft gelukkig wel goed drinken...
Dat is goed, en als ie daar dan niet van gaat overgeven is ook goed teken!!!
Door *Natasja*
He bah, ik lees het nu pas...

Ik duim heel hard, dat het gewoon de nasleep van afgelopen week is, en dat hij morgenochtend weer zijn oude vrolijke ik is.  :-*
Door Malamoods
Hij heeft afgelopen dinsdag 3 keer heel heftig gekotst, maar sindsdien geen braken meer gehad. Ook geen diarree... Sloom en lusteloosheid blijft. Is ook na een kleine wandeling snel moe en dan moet ik hem zowat meesleuren... Hij was altijd overactief en zeer prikkel gevoelig... Alles lijkt nu minder bij hem binnen te komen... Is soms wel even enthousiast, maar taait dan echt weer af... Hij slaapt veel en was in de da praktijk zelfs zo rustig dat hij met gemak lichamelijk inderzoek onderging... Normaal is een simpele aai voor hem al genoeg reden om te gaan stuiteren (over beweeglijk zijn, etc.). Nu gaat ie er bij liggen....

Rachel.
Door Nynke
Ach Rachel, wat ontzettend sneu :-X :-X :-X dat het nu nog niet echt beter met hem gaat. Die onzekerheid is ook bijzonder vervelend. Ik hoop dat de uitslagen snel binnen zijn en dat het niets ernstigs is.

Ik wens je schoonouders veel sterkte met het verlies van hun cavaliertje.

:bigarmhug: :bigarmhug: voor jou en Ikijok  !!!!
Door Malamoods
Bedankt Nynke. :)

Gisteravond en vanochtend ontlasting gehad, maar doordat het donker was, kon ik niet zien of dat er ok uitzag... Ik ga ervan uit van wel... Ikijok leefde even op, maar zakte daarna weer in. Liep weer te "trutten" op de terugweg... Thuis weer liggen als oude opa... De cb van vanmorgen ging er ook weer op z'n dooie gemakkie in... Hij doet over zo'n 200 gr. bijna vijf minuten en loopt er op te kauwen alsof ik hem vleesbotten geef... Daarna lijkt het alsof er telkens wat "terug gegeven" wordt, Soort van boeren, of lastig slikken ofzo? En dan daarna weer uitbuiken en in slaap vallen.... Tja, we wachten af...

Rachel.
Door mcSnurk
hoi
hoe gaat het nu, niet alleen met Ikijok maar ook met jou?
Ik zat me af te vragen, kan hij soms door alles wat gebeurd is een maagontsteking hebben. Een aantal dingen die je opnoemt herken ik van Ayuk. Die had een beetje in zijn maag of darmen gebloed door de ontsteking en irritatie en daardoor was de ontlasting zwart. En dat sloffen en inzakken na een paar minuten actie had hij ook heel erg. Ook dat boeren en iets opstoten na het eten. Leek wel alsof het dan teveel was voor zijn maag om te verteren. Kun je misschien die drol niet meer vinden en mee langs de DA gaan? Die kan misschien wel zien of er bloed inzit of normaal is.
Door Malamoods
Nee, met die enorme regenbuien blijft er weinig meer van die drollen over...

Ik ga eerst de bloeduitslagen afwachten en hem verder gewoon lekker rustig houden. Goed observeren van zijn gedrag en ontlasting en verder is 't afwachten....

Rachel.
Door bloemetje
Ik lees het nu pas!

Jeetje wat vervelend allemaal! Arme jij en arme Ikijok  :(. Rachel, veel sterkte met wachten op de uitslag. Ik duim voor je dat ik gelijk blijf houden  ;)
Door pallas
Malamoods schreef: Sinds een hele week eindelijk een blije Ikijok toen mijn man net thuis kwam... Phoe, daar ben ik blij mee!

Rachel.
Gelukkig, knap hij nu echt wat op?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door