Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door margreet
Ine schreef: Nog steeds geen uitslag :-X
Tilly heeft al 2 weken regelmatig last van galbraken. Zo 1x in de 3 dagen. Verder is ze iets rustiger, maar verder lijkt ze gezond.
Nu net spuugt ze dus weer. Begin toch wel de kriebels te krijgen :-\
hebben ze een jaar nodig om dit te bekijken >:( jemig hoe moeilijk kan het zijn :-\
Door Sella
Ik begin het steeds asocialer te vinden want die stomme vakantie is allang voorbij en nu laten ze jullie maar dobberen op de zee van ongerustheid en niet weten wat ze voor hun dier het beste kunnen doen :-\
Door Ine
Vandaag gebeld door Utrecht, degene die het onderzoek leidt.
Tilly heeft geen Koperstapeling.
Wel was er iets te zien van een ontsteking, daarom moet ze volgend jaar opnieuw onderzocht worden.
Ik vergat gewoon even alles te vragen, dus ga me morgenavond maar even aan een mailtje wagen, om meer uitleg. :-\
Door Angelique
Ine schreef: Vandaag gebeld door Utrecht, degene die het onderzoek leidt.
Tilly heeft geen Koperstapeling.
Wel was er iets te zien van een ontsteking, daarom moet ze volgend jaar opnieuw onderzocht worden.
Ik vergat gewoon even alles te vragen, dus ga me morgenavond maar even aan een mailtje wagen, om meer uitleg. :-\
Dat is goed nieuws. Gefeliciteerd :-*  Bij de rest ook alles goed?

Dat van die ontsteking en volgend jaar opnieuw onderzoeken vat ik even niet.  :-\
Door Ine
Angelique schreef: Dat is goed nieuws. Gefeliciteerd :-*  Bij de rest ook alles goed?

Dat van die ontsteking en volgend jaar opnieuw onderzoeken vat ik even niet.  :-\
Ik dus ook ff niet, vandaar, dat ik maar even ga mailen met die vrouw.
Van de rest van het nest weet ik niets. :-\
Door Ine
*Dorothea* schreef: O Ine wat ben ik blij  :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) voor je!!!

Gefeliciteerd  :-* dat moet gevierd worden.
Zodra ik meer weet over die ontsteking, ga ik eens kijken voor een feestje ;)
Door margreet
Ook hier nogmaals gefeliciteerd meis en voor de rest,ja dat zou ik dan nog maar even navragen dat snap ik ook niet zo best.
Misschien had ze een ontsteking aan haar luchtwegen of blaas in de tijd van het onderzoek ofzo :-\
Ik kom wel naar het feestje hoor ;D ;D ;D
Door Jolly
Fijn dat er  nu eindelijk wel een uitslag is dat Tilly geen koperstapeling heeft.

Enne ik kom ook wel naar het feestje hoor, ookal sta ik op dat lijstje van geen feestvarken zijnde.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door