Gelukkig alles okay vannacht,maar dat onzekere is niet zo leuk.
Het is hier NU nog heel vroeg in de ochtend, en de eerste en die van gistermorgen waren alle 2 tussen 6-7 uur s'morgens..
Tor ligt nu nog te snurken op de bank, en ik wacht dus nog maar effe af of er wat gaat gebeuren, of dat 't deze keer hopelijk bij 1 blijft.
Ja Tannetje, wanneer er maar 1 seizure om de zoveel maanden komt, dan heb ik er geen probleem mee om zonder meds te doen, daarom lijkt het me ook beter om eerst op 'n patroon te wachten...
Nu was het bijna 7 weken geleden de eerste keer....wanneer er vandaag niks meer gebeurd, en wanneer het dat opnieuw 6-7 weken duurd tot de volgende.....ja dan denk ik dat we 'n patroon hebben wat dan waarschijnlijk elke 6-7 weken herhaald zal worden...

Dus eerst nog maar afwachten is het beste denk ik...
las net ook de kruiden topic...dus even 'n aanvulling.
We zitten nog steeds te pracizeren of er "iets" kan zijn waar Tor op reageerd.....en ik moest toen aan rosemarijn denken..
Rosemarijn is 1 van die kruiden waarvan niet alleen de essential oils, maar bij sommige honden zelf alleen de geur al, ook seizure kan veroorzaken .....
Ik heb geen idee of dit de reden kan zijn dat Tor nu seizures heeft gekregen, maar dacht er gisteren aan dat we 'n paar maanden geleden 3 grote rosemarijn planten bij de voordeur hebben geplant.....mooie paarse bloemetjes en ruikt lekker.....
We lopen er natuurlijk langs en wanneer de voordeur open staat (meestal dus) dan ruik ik de rosemarijn ook in huis...
ja ik vind het wel lekker ruiken hoor, maar je weet niet wat die neus van Tor doet.......dus voor de zekerheid worden de planten vandaag uit de grond gehaald en verhuizen ze in grote potten naar de buren .....wie weet....