Moderator: Lizzy
Happyhusky schreef: Bedankt Hitam!Aah echt sneu zeg
Ik laat hem tussendoor extra uit. Hij kan niet zo lang lopen, dus loop ik vaker korte rondjes met hem.... Weinig sneeuwpret voor ons....En dat met een poolhond!
Rachel.
Happyhusky schreef: Goed, dan weet ik dat...Ik vind dit echt heel erg sneu voor Lex
Vanmiddag moest ik even weg en heb Lex meegenomen (hij heeft dus niet gewandeld). Op de terugweg in het autootje begon hij wat onrustig te doen en werd wat zeurderig. Ik dacht nog dat hij plassen moest ofzo... We waren twee minuten van huis, dus hebben we hem eruit gehaald en ben ik de laatste paar minuten gaan lopen. Lex inderdaad vreselijk geplast (alweer). Toen werd ik ongeveer voortgesleurd, hij trok ontzettend. Was geen contact meer mee te krijgen. Met galopsprongen (ik liep stapvoets in aardig wandeltempo en moest echt op mijn remmen) trok hij vooruit, af en toe happend naar zijn buik. Hij begon te krijsen en het leek er sterk op dat hij moest poepen. Maar ja, dat moet natuurlijk bij dat ene grassprietje een paar meter verder op... Iedereen die langsliep keek om en ik wist effe niet wat ik ermee aan moest, ben maar gewoon rustig geleven. Eindelijk ging hij poepen en toen werd ik vervolgens vooruit gesleurd naar huis (meneer vond dat het etenstijd was). Als ik zijn voer pak (of eigenlijk daarvoor al) zie je echt de adrenaline door zijn lijfie gieren. Hij blijft keurig zitten (omdat ik hem dat heb aangeleerd), maar hij krijgt er steeds meer moeite mee. Hij moet zich bedwingen om die pak niet uit mijn handen te sleuren, of me omver te springen.... Eenmaal gegeten likt hij nog lang na en gaat uiteindelijk drinken en valt dan weer in slaap.....
Rachel.