Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Wij blijven absoluut aan jullie denken hoor Dory! En kaarsjes branden! Als ik het zo lees he, dan denk ik dat Cis het nog wel naar haar zin heeft op deze aarde! Ze is nog lannnnnnggggggg niet klaar om af te reizen naar de rainbowbridge :-*!
Door Charlie Angel
Aangezien hier ook weer berichten weg zijn nog maar een keer;

Dory, vandaag moest je volgens mij voor foto's om te kijken of er uitzaaingen zijn. Ik weet niet hoe laat het nu bij jou is, maar ik wil je toch heel veel succes wensen vandaag!
Ik blijf voor je bidden. :-*
Door Ine
Zo staat er niets en nu weer oude berichten, die ik nog niet gezien had! :-\
Dory, ik blijf gewoon doorduimen en goede gedachtes sturen!
Knuffels :-* :-* :-*
Door 202spots
Cissy is OKAY!!!!! Er is GEEN verspeiding of uitzaaing op de foto's te zien!!!
Was vanmorgen hardstikke druk bij de DA en moest eerst lang wachten voordat ze Cis kwamen halen om de hechtingen eruit te halen en de foto's te nemen,dus ik wachten in de wachtkamer...dat duurde ook weer vreselijk lang en eindelijk kon ik in 1 van de behandelkamertjes wachten...
daar ook weer in je eentje wachten totdat de DA met Cis komt...hoe langer ik moest wachten hoe ongeruster ik werd.....eindelijk komen ze dan binnen en de DA heeft 2 Xrays .....
De eerste Cis op haar rug leggend en de foto van d'r nek en borstkast......alles ziet er normaal uit en nergens zijn vreemde plekken te zien.....
De tweede foto van opzij genomen en alles ziet er uit zoals het moet..longen en hart zijn prima in orde en nergens wat te zien wat er niet hoord...
Dory gaat van opluchting hard janken en de DA krijgt ook tranen in z'n ogen van blijdschap en zegd dat hij denkt dat Cis 'n very lucky girl is....
Ik zeg dat Cissy heel lucky is dat hij haar DA is, en HIJ is 'n super chirurg is die dit voor elkaar heeft gekregen....
Ik ben niet alleen oneindig dankbaar voor mijn DA, maar mijn Dank voor alle goeie gedachtes en gebed
die jullie hebben gegeven is heel groot,en heb geen andere woorden voor dan THANKS!!!

Ze had sinds zaterdag ook weer 'n zwelling op de lange snee, en daar heeft de DA de serum vandaag dus uitgehaald, maar hij zei dat 't niks was om ongerust over te wezen en heel normaal is.
Nu ziet ze er dus weer prachtig uit, geen dikke nek met ijzerwerk erin...nog wel 'n beetje kaal maar daar groeit vanzelf wel weer haartjes op!
Nogmaals HEEEEEEEEL erg bedank voor alle support en ik ben heel blij dat dit verhaal 'n goeie afloopt heeft!!!
Thanks to everyone!!! :-* :-*
Door Charlie Angel
Oh Dory wat een geweldig supergoed nieuws, wateen heerlijke opluchting voor je.
Moet hier ook ff een traantje wegpinken.
Gefeliciteerd Dory en Cis, dat jullie nog maar heel lang van elkaar mogen genieten. :-*
Door Lizzy
WAUW DORY!!!! Wat een HEERLIJK nieuws!!!! Jippie!!! YES!!! Cis wordt tenminste een jaar of 19 Dory!!! Ohh, ben zooooooooo blij voor je :-*! Duizend knuffels voor Cis :-* :-* :-* :-*
Door Truus
Jippie !!! Wat geweldig Dory :D, ik ben ZO blij voor jou en Cis !
Wat een opluchting he. Net als bij Timo hoop ik dat het gewoon lekker goed gaat vanaf nu.
Heerlijk nieuws is dit :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door