Ze heeft vanacht heerlijk tegen me aan liggen knorren en is heel blij dat ze weer thuis is.
Ikwas 'n klein stukkie met d'r wezen lopen, en zoals ik al verwachte moest ze lekker bij d'r vaste plekkie gaan poepen...ik was al blij dat ze moest, want had nog niks in de tuin gevonden, maar toen ze klaar was......
Nah ja, ik ben die grote hopen niet meer gewend hoor.....

ik was wel blij dat ze goed en makkelijk gepoept had,
maar er is dus wel heel wat verschil in de kleine stevige barfkeuteltjes en deze blikkenvoer massa...
('t raapt ook niet zo makkelijk op!!!)

En Arme Cis...Ik had 'n beetje cottage cheese door d'r blikvoer geprakt, en in d'r bak gedaan,en daar begon ze lekker van te smikkelen....totdat ze me met de lams ribbetjes voor Tor naar buiten zag lopen...
ze liet gelijk d'r bak in de steek om mee naar buiten te hollen want ze dacht dat ze OOK lekkere ribbetjes zou krijgen.....en ze wilde bijna de rauwe ribbetjes uit Tor z'n bek halen....
nee Cis, ga maar terug naar de keuken om je bak leeg te maken..ik vond het wel zielig hoor.
Ik heb 12 blikken voer mee naar huis gekregen en ze mag er geloof ik 1.5 of zo per dag, dus ik heb nog voor 'n week of zo.
Ik denk dat ik volgende week ga afwisselen met zelf gekookt of blik te geven, of gekookt door de blikvoer heen te prakken, of wat gekookte groentes erdoor heen prak of zo.
Ik moet 't allemaal nog effe bekijken.
Ik ben allang blij dat ze zich aardig goed voeld.
Ik heb alle knuffels en likkies gegeven en ze stuurd voor allemaal 'n big smile and kisses back!!