Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
wijkje schreef: Dit zijn betere berichten ! Super !
:D :D :D  Jij had de laatste update nog niet gelezen van Barbara  :P :P

Zo, wij zijn weer thuis ::)  Jeppe heeft een stukje van het slijmvlies aan de binnenkant van zijn ooglid over de wond op zijn oog genaaid gekregen. Het ziet er behoorlijk heftig uit  :-X :-X 
Hij ligt nu te slapen op zijn warme mat, het zal nog wel een tijdje duren voor hij wakker genoeg is om een plasje te plegen.

Hij heeft Clavubactin meegekregen en Atropine, daarnaast doorgaan met de druppels Trafloxal en Carporal.  Tjongejonge, dat was een lange zit, ik ben best behoorlijk moe.
Door Ike
Nynke schreef: :D :D :D  Jij had de laatste update nog niet gelezen van Barbara  :P :P

Zo, wij zijn weer thuis ::)  Jeppe heeft een stukje van het slijmvlies aan de binnenkant van zijn ooglid over de wond op zijn oog genaaid gekregen. Het ziet er behoorlijk heftig uit  :-X :-X 
Hij ligt nu te slapen op zijn warme mat, het zal nog wel een tijdje duren voor hij wakker genoeg is om een plasje te plegen.

Hij heeft Clavubactin meegekregen en Atropine, daarnaast doorgaan met de druppels Trafloxal en Carporal.  Tjongejonge, dat was een lange zit, ik ben best behoorlijk moe.
Wat een tegenvaller zeg dat ie geopereerd moest worden  :(
Hoop dat je een beetje kunt uitrusten , sterkte  :-*
Door Nynke
de Meiden schreef: Fijn dat Jeppe weer thuis is, hopelijk gaat het nu wel goed !!
Je ben zelf versleten van de zenuwen, het is niet niets tenslotte....
Klopt  :-\ :-\  en om 6 uur gaat de wekker weer dus Jeppe en ik gaan zo slapen boven. Eerst maar even kijken of er geplast gaat worden buiten  :-\
Door Binno
Nynke schreef: :D :D :D  Jij had de laatste update nog niet gelezen van Barbara  :P :P

klinkt ook zo :(
beterschap voor Jeppe en hopelijk kan je vannacht toch wat slapen :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door