Ik heb dodezeezout in huis, ga het opzoeken en anders morgenochtend even naar de natuurwinkel.
Sdocrem heb ik ook nog. Dat ga ik doen, ben benieuwd.
Bedankt,allemaal voor de tips.
Moderator: Lizzy
keetje schreef: Nee helaas, hier dichtbij het veluwe meer maar die is niet (meer) zout.uhmmm ruilen? hier veel zoutwater in de buurt![]()
chery schreef: Sorry kan je niet helpen. Moeilijk he, wat is er nu loos.....Tussenteen ontsteking,......
Veel sterkte met alles.
tt-tjes schreef: heb je de sudocreme geprobeert?ja, ik zie geen resultaat.
chery schreef: Ik zal niet teveel gaan proberen als ik jouw was....Er is zit echt niets in haar poot, en het is begonnen toen ze op pas gemaaid gras liep, daarna is het dus geëscaleerd.
Ik weet het heel moeilijk, je wil zo graag wat.
Heb niet alles gevolgd in je topic, maar is er al eens gekeken of er niet iets in de teen zit?
keetje schreef: Arnica D6,dus inwendig.....maar kan dat samen met het elimineren,...ik ben zo huiverig iets bij het konijn te gaan geven en dan niet weten waar ze op reageert, als er een reactie is.Liever Arnica als een AB kuur..... En anders wacht je nu even met het toevoegen van iets nieuws.
Die echinacea extra forte is ook het proberen waard, genoteerd, ik moet straks nog naar de natuurwinkel dus ik zal eens kijken of het er is anders is het net geduldig,.....
keetje schreef: Ok, het is in huis.Vloeibaar kun je 3 keer per dag 8 druppels geven. Ik zou dat niet rechtstreeks in de bek doen, dat vindt de gemiddelde hond niet zo leuk. Het bevat alcohol. Ik zou er een klein drupje water bij doen en met een spuitje in de bek spuiten. Altijd 20 minuten voor of na het eten (op schone slijmvliezen). Dus ook niet tegelijkertijd met eten geven.
Wat moet ik zien als 1 dosis bij de arnica?
Ik heb vloeibaar, moet dat rechtstreeks in de bek?
Ook maar gelijk echinacea en molkosan meegenomen, als het niet voor haar is gebruik ik het wel voor mezelf.