Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
hou nog even vol en maak het Yuki makkelijk. Niets waar hij geen zin in heeft en gewoon heel veel TLC.... en dan zie je maandag wel weer verder...
Door ellenned
Weet eigenlijk helemaal niet wat te schrijven, een weekend is altijd veel te snel voorbij en nu kan ie maar niet omvliegen...
Veel sterkte Karin
Door Stef@nie
Jeetje Karin :'( :'( wat vreselijk.. Yuk toch :'( :'(
Wat zal je ontzettend in de zorgen zitten tot maandag  :'( Ik duim ook op volle toeren voor een goede uitslag!!
Heel veel sterkte met wachten  :bigarmhug: en ook voor Yuki  :bigarmhug:
Door Borke
Wat kan wachten toch oneindig lang duren en al die tijd maar proberen om jezelf niet gek te maken, doe je dat niet voor jezelf dan toch wel voor Yuki die jouw zorgen vast aanvoelt.
Probeer het onmogelijke te doen en de knop in je hoofd even "uit" te zetten en te genieten van die grote witte schat die je zo heerlijk kunt strelen en koesteren  :bigarmhug:
Door Ike
Jeetje meis, lees net je hele topic door  :'(,  wens je heel veel sterkte met wachten en duim dat de uitslag meevalt  :bigarmhug:
Door Vena
Jeetje wat een ellende voor jullie zeg.

Ben je al eens bij Eric Laarakker geweest?
Mijn paardje was ook heel erg ziek en helaas wisten we dat ze ook nooit meer beter ging worden,
maar dankzij hem heeft ze nog een goed laatste jaar gehad.
Mijn paardje heeft onder andere een door hem gemaakt medicijn (energetisch) tegen kanker gekregen en
ik heb haar daar echt van zien opknappen.

Heel veel sterkte voor jullie
Door Sultan
Pff Karin, wat heftig...
Heel veel sterkte en natuurlijk duimen wij ook voor een gunstige uitslag.

Geef Yuki een lieve knuffel op zijn mooie hoofd :-*
Door Lefki&Amy
Vena schreef: Jeetje wat een ellende voor jullie zeg.

Ben je al eens bij Eric Laarakker geweest?Mijn paardje was ook heel erg ziek en helaas wisten we dat ze ook nooit meer beter ging worden,
maar dankzij hem heeft ze nog een goed laatste jaar gehad.
Mijn paardje heeft onder andere een door hem gemaakt medicijn (energetisch) tegen kanker gekregen en
ik heb haar daar echt van zien opknappen.

Heel veel sterkte voor jullie
Niet bij hem zelf, wel in zijn praktijk. Yuk is behandeld door Froukje...Acupunctuur en neuraaltherapie voor zijn gewrichtsklachten. Helaas zonder resultaat. Froukje wilde het 3 behandelingen de kans geven, dus dat hebben we gedaan. Daarna waren we dus uitbehandeld en kon ik eventueel overwegen om goudacupunctuur te doen.
Wat Yuki nu heeft, vergrote lymfeklieren, is pas sinds afgelopen dinsdag. Mocht ik maandag slecht bericht krijgen, dan zal ik mij opnieuw beraden over de te bewandelen weg en zal ik jouw goede tip daarin meenemen!!

Dank je wel!!

En alle anderen ook voor jullie lieve woorden en steun!!  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door