Willemijn schreef:
Hoe is het nu met je, Anna?
Gaat het een beetje?
Hoi Willemijn, het is alweer een week geleden en toch stromen op dit moment nog de tranen over mijn wangen. Maar het is precies zoals Joki na jou zegt. Ik heb zo van Poncho genoten, ik hield zoveel van haar, maar toch besefte ik voortdurend dat ik haar slechts 'te leen' had en haar over niet al te lange tijd zou moeten afstaan. In die zin heb ik haar dood al tijdens haar leven verwerkt.
Maar wat heb ik mooie herinneringen, wat hebben we met ons roedeltje leuke dingen gedaan. Ik ben nu al die talloze foto's en filmpjes aan het sorteren: Poncho in de opblaasboot, Poncho in de zeilboot, Poncho in de fast ferry, Poncho in de watertaxi, Poncho op het boerenland, Poncho snurkend op een stoel in een restaurant, Poncho ('oho
dat beest hoort niet bij me hoor!) half op tafel de borden aflikkend, Poncho genietend in haar eigen auto (speciaal voor haar gekocht omdat ze zo dol was op per auto rijden), Poncho op onderzoek in allerhande steden (vond ze eigenlijk nog leuker dan natuurgebieden)...
... er is nog zo ontzettend veel te koesteren. Wat ben ik blij en dankbaar dat ik een stukje van mijn leven met haar heb mogen delen.