Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Truus schreef: Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten, joehoeoeoeoeoeo Femke !!!
hihi mientjes ongeduld  8)

de hechtingen zijn eruit, maar ze vertrouwde de zwelling nog niet. Volgende week terugkomen voor controle.
In het ergste geval moet hij opnieuw geopereerd worden om de zwelling weg te halen maar daar gaan we eerst nog maar niet vanuit  ;)
Ik weet ook niet hoeveel weken ze het eerst willen aanzien hoor...
Cathelijn schreef: mmm, nog niet helemaal super dus... :(

Vond hij zichzelf erg zielig bij de DA, of viel het mee?
als ik je zeg dat hij allemaal meewarige blikken kreeg toen we weer in de wachtkamer kwamen, weet je dan genoeg  ;D ;D ;D
[quote="Femke"]
als ik je zeg dat hij allemaal meewarige blikken kreeg toen we weer in de wachtkamer kwamen, weet je dan genoeg  ;D ;D ;D
[/quote]
die blikken ken ik (als Jonas zijn nagels zijn geknipt), dus ja, hij vindt zichzelf nog geweldig zielig.

Knuffel hoor :-*
De zwelling neemt nog steeds heeeel langzaam af (nog zo groot als een fors ei), de laatste korsten beginnen los te laten.
Morgen naar de DA voor controle, ik ben benieuwd wat ze er van zegt. Ik hoop niet dat ze begint over een tweede operatie, ik wil het zelf liefst toch nog even aankijken.

Ik hoop dat de laatste korsten er eerdaags af vallen, dan hoeft hij de kap niet meer op en kan ik hem eindelijk in bad doen!
Achhhh......het schiet niet echt op he met Loebas..... Ben benieuwd wat de DA morgen te vertellen heeft..... Jeetje hoop inderdaad dat hij niet wèèr geopereerd moet worden aan zn....nou ja ene balletje....(ok Bal dan).....

nou heel veel knuffels voor Loebas....en ik check morgen ff hoe het was bij de DA
grrr....het kón ook haast niet zonder gevolgen blijven, die narcose en al die medicatie en spuiten die hij nadien heeft gehad!
Ik geef Loebas sinds een paar dagen al groene leem omdat hij heel gauw last van zijn oren heeft. Hij klapperde buiten wel af en toe maar verder merkte ik niets bijzonders (en ik moet toegeven: ik keek ook niet naar zijn oren).
Vanavond echter had hij ineens veeeel last van zijn ene oor. Er zat echt enorm veel bagger in.
Alleen al uit de oorschelp haalde ik maar liefst 6 wattenschijfjes zwarte rommel. Daarna een flinke teug specicare in het oor gedaan en goed gemasseerd.
Morgenochtend nog maar eens herhalen en nu consequent verder met de leem.
Overigens heeft hij ook steeds bagger in zijn buitenste ooghoeken.

Ik had wel verwacht dat zijn weerstand een opdonder gehad zou hebben, maar dit overtreft m'n verwachting toch wel behoorlijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door