Ja ik duim ook mee!
Het zou mooi zijn als het iets eenmaligs is!
Moderator: Lizzy
202spots schreef: Tot zo ver alles nog steeds rustig hier!Klinkt goed,houden zo
Moest vanmorgen met Cis weg, en Tor alleen laten, gelukkig alles okay toen ik weer thuis kwam.
Blijven duimen dat 't eenmalig mag wezen
Ook erg heet hier, dus ze blijven lekker binnen. 8)
202spots schreef: Net wanneer we dachten dat het 'n eenmalig iets was toen Tor de eerste cluster en 3 seizures had....(14 juli)Wat vervelend dat Tor er nu toch weer last van heeft
Is dat helaas wishful thinking geweest....want net lag ie weer op de bank te schudden
Het duurde gelukkig niet zo lang, maar wel weer de bank nat van plas en schuim uit de bek...
Hij was wel gelijk weer stevig op z'n poten en begon meteen te rennen...naar buiten gedaan, Cis zat nog te plassen en hij besloot om er alvast overheen te piesen terwijl ze nog bezig was!!!!
Dus nou heb ik 2 natte honden!
Ik weet niet precies wat of ik nou moet doen...eerst afwachten of er vandaag nog meer komen....of weer gelijk straks naar de DA toe....of eerst afwachten of er over 'n paar weken opnieuw seizure komt...of nu gelijk gaan beginnen met meds....ik weet het zelf niet..weet aleen dat ik 't wel heel rot vind voor me Torretje ,maar ook voor ons zelf...![]()
202spots schreef: Ja...moeilijk om te besluiten....ik denk dat we eerst vandaag af wachten en kijken of er nog meer komen....sounds like a plan to me, nogmaals sterkte ermee
en dan zien hoeveel en hoe erg...en wanneer het 'n cluster word.....dan denk ik vandaag toch naar de DA..
Wanneer het bij deze ene blijft...dan denk ik afwachten en zien of er 't 'n paar weken of langer rustig blijft....en wanneer er over 6 -7 weken opnieuw wat aan de hand is, dan hebben we 'n patroon...ligt er dan aan hoe 't verder zal gaan...
wanneer we zeker weten dat hij 1 keer in de paar maanden 1 seizure krijgt, dan heb ik geen moeite om geen Meds te geven, maar wanneer er vandaag ook weer 'n cluster zal komen....tja...dan ben ik bang dat het toch 'n cluster patroon zal zijn en om daar geen meds voor te geven lijkt me 'n beetje riskant![]()