Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
Erna schreef: Het gaat goed met hem. Vanmorgen zag hij wat voor lekkers de andere allemaal krijgen en vond ie dat hij zelf ook wel iets verdiend had.

Rapsody moest het dan ook met een stuk lamsvlees minder doen en meneer smikkelde het lekker op. De dief!
Hahahahaha, wat een slimmerd! Kan het kwaad dat hij lamsvlees eet?
Door Charlie Angel
Wat een ondeugd zeg, inderdaad een teken dat het goed met hem gaat.
Hopelijk heeft dit niet te veel invloed op zijn herstel.
Door Femke
Hoe gaat het met Joris?

laat maar, ik heb de weblog inmiddels teruggevonden dus ik ben weer helemaal 'bij' ;)
Laatst gewijzigd door Femke op zo 04 jun 2006, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Erna
Femke schreef: Hoe gaat het met Joris?

laat maar, ik heb de weblog inmiddels teruggevonden dus ik ben weer helemaal 'bij' ;)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Het gaat dus echt goed met hem. Er zijn wel een paar dingen waar we ons wat zorgen over maken maar zijn ph waarde blijft gewoon goed. Vanmorgen weer een 6,5 gescoord.

Maar, zijn urine is in de ochtend erg troebel. Nu komt dat wel vaker voor bij dalmatiers maar toch zie ik het liever niet.

Ook plast hij de hele dag allemaal kleine plasjes. Vaak staat hij echt te druppen. Na verloop van tijd komt er dan wel een krachtigere straal maar ik wordt zo nerveus van het druppen. Het kan zijn dat het naweeen van zijn operatie zijn maar voor de zekerheid wil ik deze week toch even zijn urine na laten kijken op gruis.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door