Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
Heb weinig toe te voegen aan Elaine! ;)
Wat ben ik blij, dat Cis weer normaal doet en dat jij wat extra op moet passen met haar! ;) :-*
Heerlijk om te lezen en ik blijf doorgaan met alle goede dingen naar jullie te sturen voor Cis!
Knuffels :-* :-* :-*
Door Hitam
Wat rot dat het kwaadaardig is! Ik blijf duimen voor Cis dat het meevalt en niet uitgezaaid is.
Gelukkig voelt ze zich goed, dat is het belangrijkste. Sterkte!
Door Charlie Angel
Wat fijn dat Cis zich in elk geval beter voelt.
We blijven bidden en duimen op een goede afloop en dat Cis en jij nog lang van elkaar kunnen genieten. :-*
Door SHIVA
Hoi Dorry, het is een rot bericht,maar dat cis zich weer zo lekker voelt is ook weer een goed teken
We blijven gewoon nog verder duimen voor jullie
gr shiva
Door conleeuw
gelukkig voelt zij zich in iedere geval beter, dat is nou net het heerlijke van beesten, zij leven erg in het hier en nu, voelt ze zich nu goed, dan gaat ze nu lol trappen, voor jou even heerlijk om te zien. Ik blijf natuurlijk duimen. ;)
Door Dtje
Ik reageer nu pas maar duim al effe mee. Dit zijn zulke nare dingen. Goed om te lezen dat ze weer over het bed sjeest. ;D.

Oh ja dat wilde ik je eigenlijk al heel lang zeggen wat heb je toch altijd geweldige handtekeningen!! Vooral dat ene mevrouwtje met van die fantastische uitspraken!! ;D

:-*voor Cis
Door 202spots
Omdat de eerst pathology report 'n beetje vaag was wat betreft eventuele uitspreiden had de DA dus om MEER testing gevraagd om te zoeken.
En met de eerste biopsy, herkende ze die lymphnode niet eens als 'n lymphnode wij wisten het dus wel... en hun moesten 't dan maar aannemenen.
Maar dat was nu ook opnieuw onderzocht om zeker te weten dat het toch echt wel 'n lymphnode was...
Ik kreeg vandaag dus resultaat van de tweede testing ... en dat 't eigenlijk nog steeds niet veel over uitzaaing zegd..
Nu maar besloten om a.s maandag de hechtingen er uit te halen en dan gelijkertijd dan maar 'n foto maken van Cis d'r hals/nek en borst area om op die manier te kijken of er wat bijzonders zit wat er niet hoord te zitten.....dat doen we dus eerst maar voordat we verder denken.

Cis doet net alsof ze nooit geen zware operatie heeft gehad.. 't is vandaag pas 'n week geleden en ze gedraagd d'r eigen als 'n puppy...vreet 3 keer per dag en liever nog meer...en zo te zien voeld ze zich prima...
Toen ik 't aan de DA vertelde, zei hij ook dat hij verbaast was dat ze na ruim 2 uur onder narcose zo vlug hersteld was met 't bijkomen NA de operatie, en nu ook met hoe ze zich NU voeld!
Kan alleen maar hopen dat ze dan toch wel 'n gezonde body heeft...
We wachten dus eerst maar op maandag en kijken wat er op de foto's te zien is, en dan zien we hoe het verder gaat.
Thanks voor alle goeie gedachtes :-* :-*
Door Charlie Angel
Dus nog niet echt veel wijzer als ik het goed begrijp.
Wel heel fijn dat Cis zo goed opknapt, hopelijk is dat een heel goed teken.
Ik blijf voor jullie bidden en duimen, sterkte met afwachten. :-*
Door 202spots
Met mij gaat 't okay Truus. :-\
Ik ben allang blij dat Cis nergens last van schijnt te hebben en de hele dag wil eten en spelen....staat ze met rope-ding in d'r bek Tor uit te dagen....en ik moet echt ingrijpen omdat ze het veel te ruig maakt.. ::)
eerst maar wachten tot de hechtingen er uit zijn
...en kan eigenlijk alleen maar op maandag wachten om te zien of er dan wat op foto's te zien is....verder wil ik eigenlijk niet denken, want dan draai ik helemaal door....
Maar alle goeie gedachten en gebedjes helpen!!! :-* :-*
Laatst gewijzigd door mahuni op za 11 feb 2006, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door