dinky89 schreef: ↑di 22 feb 2022, 14:00 all meat syndrome is wanneer je alleen vlees geeft en dus geen organen en botten. Laat je dus niet zomaar gek maken!Ze krijgt compleet
Net als de andere
Maar begrijp je mij
Moderator: Lizzy
dinky89 schreef: ↑di 22 feb 2022, 14:00 all meat syndrome is wanneer je alleen vlees geeft en dus geen organen en botten. Laat je dus niet zomaar gek maken!Ze krijgt compleet
pearlsofpassion schreef: ↑di 22 feb 2022, 16:23 Nee, die meneer zit gewoon wat stukje random van het internet geplukt te citeren zonder te weten waarover het gaat.Ging voornamelijk om de brok die ze kreeg daar
Dus nee, ik begrijp niet dat je je daar gek door laat maken.
Het heeft trouwens ook compleet niets te maken met de problematiek. Ze heeft toch helemaal geen zwakke botten of groeipijn. Het gaat over diarree...
Btw, ik vind het ook niet netjes dat je zijn berichten hier post zonder zijn medeweten.
pearlsofpassion schreef: ↑di 22 feb 2022, 16:23 Nee, die meneer zit gewoon wat stukje random van het internet geplukt te citeren zonder te weten waarover het gaat.Heb het gezegd dat ik hier overleg
Dus nee, ik begrijp niet dat je je daar gek door laat maken.
Het heeft trouwens ook compleet niets te maken met de problematiek. Ze heeft toch helemaal geen zwakke botten of groeipijn. Het gaat over diarree...
Btw, ik vind het ook niet netjes dat je zijn berichten hier post zonder zijn medeweten.
Lizzy schreef: ↑di 22 feb 2022, 17:12 Als je 10 mensen om advies vraagt, krijg je 10 verschillende meningen. Als je alle 10 die meningen dan serieus neemt, ja dan kan ik me voorstellen dat je van slag raaktNou heb geen mening gevr alleen gezegd wat er aan de hand is en kreeg toen dit te horen.! Misschien moet je daar mee stoppen.
Lizzy schreef: ↑wo 23 feb 2022, 09:15 Dat is fijn! Ik hoop dat het zo blijft. Mocht dat nou niet het geval zijn, laat dan toch op giardia testen. Want giardia geeft wel het beeld dat je de ene dag goede ontlasting hebt (of zelfs een paar dagen) en het dan ineens weer diarree is.Ga zowiezo testen
kiara schreef: ↑wo 23 feb 2022, 09:43 Ga zowiezo testenIk heb hier niet meer gereageerd omdat Lizzy je al uitgebreid adviseerde en teveel meningen juist ook verwarrend kunnen zijn.
Ga maandag test aanvragen
Ik wil het nu weten ook
Vraag mij wel nu 1 ding af: ik start vandaag met de Giardex en Gastro, maar kwa diatomeeraarde wat moet ik daarmee ?doorgaan of stoppen?
Dat weet ik nu even niet![]()
Ben er vanaf 5/2 mee begonnen ( net ook gehad)
pluk schreef: ↑wo 23 feb 2022, 12:59 Ik heb hier niet meer gereageerd omdat Lizzy je al uitgebreid adviseerde en teveel meningen juist ook verwarrend kunnen zijn.Oké dank je wel
Maar ik zou nu niks veranderen, weglaten of toevoegen en gewoon blijven geven wat je de afgelopen dagen hebt gegeven.
Uitsluitend bij een positieve giardia test zou ik wat gaan aanpassen.
pluk schreef: ↑wo 23 feb 2022, 12:59 Ik heb hier niet meer gereageerd omdat Lizzy je al uitgebreid adviseerde en teveel meningen juist ook verwarrend kunnen zijn.Ja, eens.
Maar ik zou nu niks veranderen, weglaten of toevoegen en gewoon blijven geven wat je de afgelopen dagen hebt gegeven.
Uitsluitend bij een positieve giardia test zou ik wat gaan aanpassen.