Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Joh! Ik lees dit nu pas!!!
Wat een verhaal, gelukkig gaat het nu beter.

Lastig om te zeggen wat het geweest is. Als het misgaat met de werkzame stof van ventranquill zie je vaak juist hele hoge hartslagen en een hele lage bloeddruk.
Maar ja, die paddenstoelen... Ik zou het niet gaan proberen maar zouden die lekker genoeg zijn om op te kauwen en door te slikken?

Pfffff, je hartkleppen zijn wel erg getest zeg!
Hope schreef:Joh! Ik lees dit nu pas!!!
Wat een verhaal, gelukkig gaat het nu beter.

Lastig om te zeggen wat het geweest is. Als het misgaat met de werkzame stof van ventranquill zie je vaak juist hele hoge hartslagen en een hele lage bloeddruk.
Maar ja, die paddenstoelen... Ik zou het niet gaan proberen maar zouden die lekker genoeg zijn om op te kauwen en door te slikken?

Pfffff, je hartkleppen zijn wel erg getest zeg!
Ja het is een retriever he..!

Nou ja, ik denk dat ik het nooit zeker ga weten. En de vetranquil is ook niet mijn hoofdgedachte, maar voor de zekerheid staat het wel in zijn dossier. En ze zijn binnen 2 uur opgenomen in de maag dus we gaan ze nu uiterlijk 2 uur voor we weg moeten al geven.

Zag net mijn moeder weer, hadden elkaar nog niet gezien of gesproken sinds die nacht. Die gaf ook echt wel aan te denken dat als we later waren geweest hij het niet gered had... :'( gelukkig weer een blije Floep bij thuiskomst.
Jammer vroeger had ik je zo met je paddenstoel vraagstuk kunnen helpen, mijn opa was daar een exsper in.
hij had je binnen 3 tellen alles over de paddestoel kunnen vertellen.

Helaas ik hij nu al weer een aantal jaar dood :-\

Wel fijn dat het nu weer veel beter gaat met Joep, het is verschrikkelijk om je maatje zo hulpeloos te zien.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door