Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
We zijn hier allemaal samen een grote familie, dus we lache, maar huilen ook met elkaar!!
We zitten hier omdat we van onze dieren houden, en niet alleen de onze! ;)
:-*
Door sylvia
Helemaal geweldig dat het weer zo goed gaat met Kuma, nu kunnen jullie weer opgelucht ademhalen :-*
Door Lizzy
Fijn hoor Helen, dat het nog steeds beter gaat met Kuma! Het drinken komt ook vanzelf weer hoor. Knuffels voor Kuma en Balou :-*!
Door Truus
Dat is goed nieuws Helen, fij dat het zo goed gaat! Een knuffel voor Kuma en natuurlijk ook voor Balou :-*
Door diana
ik houdt het toch voorlopig maar op heel zachte botten
Lady waren kippenbotten bijna fataal geworden waardoor ze een stuk darm moesten verwijderen ,
maar die waren in de honden wc gegooid
gebakken en wel.
toch ben ik daarna heel voorzichtig geworden .
Door Charlie Angel
Fijn dat het weer een stuk beter gaat met Kuma. Ik hoop dat je nu weer een beetje kan ontspannen, maar vooral ook slapen! Leg Balou ook nog maar even lekker in de watten, hij is toch een held.
:-* voor Kuma en natuurlijk voor Balou!
Door Eidos
Jeej wat een opluchting zeg !!!!! Ben echt blij om te lezen dat het zo goed gaat ( naar omstandigheden ) met Kuma :D. Rust lekker uit en haal maar wat slaap in ;) :-* en geef je beide kanjers maar een dikke knuffel ;) :-* :-*
Door Nitus
Heb net de hele horrorstory gelezen :o, bij het lezen van het eerste bericht schrok ik me rot, maar gelukkig gaat het nu al een heel stuk beter met met Kuma.
Heel veel beterschap :-* en sterkte voor het verder herstel van Kuma (trouwens, Balou is toch wel een kanjer hè? :))
Door tieneke
ine schreef: We zijn hier allemaal samen een grote familie, dus we lache, maar huilen ook met elkaar!!
We zitten hier omdat we van onze dieren houden, en niet alleen de onze! ;)
:-*
Een waarheid als een koe!!
Wat ben ik blij voor jullie en Kuma :-* :-*
Door zurca
Tjonge...Helen..Ik zit hier met snel kloppend hart je vreselijke verhaal te lezen, nu pas :-[ Wat ontzettend fijn dat Kuma zo snel aan de beterende hand is, wat een sterke hond zeg :-*
En Balou, wat zal je trots zijn op haar...
Heel veel beterschap ik hoop voor jullie dat ze snel weer helemaal de oude is :-* :-*
Door Yari
Ben ook wel benieuwd ja?
Alweer nog een stukkie beter?

Enne...je beseft inderdaad vooral bij zulke dingen hoe enorm veel je van die donders houdt hè?!
Onwijs dikke knuf aan Kuma (en Baloutje ook hoor!) :-* ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door