Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Wauw, fijn spul, die prednison...Yuki loopt langzaam leeg...ofwel; incontinentie  :-[
Net vanmorgen begonnen met de pillen en nu al deze reactie.

Nou ja, maar even iets op verzinnen dan...om t ongemak voor alle partijen te minimaliseren.

Ideeën???  ::)
Die luier ken ik niet.
Ik heb destijds met Jory veel gebruik gemaakt van kinder pull-ups van de Kruidvat. Gat erin geknipt voor de staart, ging perfect. (alleen als die vol was, werd die zo zwaar dat hij afzakte, tijd om te verschonen :biggrin2: )
Vraag me alleen af of dat voor een reu ook werkt..... :-\
Een kennis van mij met een golden die was ook in het verleden regelmatig aan de prednisson, maar dat was ook altijd een heleboel keren uit per dag dat begon ook altijd zodra de prednison gestart werd.
Zij begon dan met hoge dosis en dan afbouwen en dan werd het vanzelf weer minder.
Deze hond was ook nog incontinent dus je begrijpt het wel, nou sterkte met je mannetje ik lees alles mee en zie best dat hij goed reageerd.
Zo, dat was een vochtig nachtje  :P

Yuki maakt mij normaal wel wakker als hij moet plassen, maar IK had een rustige nacht  :biggrin2:
Ik had zijn matras afgedekt met een opengeknipte vuilniszak en daarover heen een dubbel laken.
Dat ging prima...dacht ik.
Maar toen ik hem vanmorgen wakker maakte, bleek hij toch op een heel nat laken te liggen  :-[...omringd door een sterke kennellucht (pies dus  :-[).
Yuki onder de douche, lakens in de wasmachine en holleeeeeeee...de dag is weer begonnen!!

Nieuwe lading prednison gegeven, De Wagenrenk gebeld voor overleg (bellen mij vandaag terug) en afwachten maar.

Yuki heeft er trouwens geen opleving van gekregen, van die Pred....hij is wat mak  ::)
[quote="bloemetje"]
Ik zou even bij de apotheek vragen om incontinentiematjes voor volwassenen.. Ik denk dat dat het beste werkt voor hem.. Dan kun je dat onder hem liggen dan word hij misschien niet zo nat.
[/quote]
Goed plan, ik vroeg mij al af waar die dingen verkrijgbaar zijn. Bij de apotheek dus. Dank je wel!!  :)
[quote="yuki11"]
Goed plan, ik vroeg mij al af waar die dingen verkrijgbaar zijn. Bij de apotheek dus. Dank je wel!!  :)
[/quote]

Dat dacht ik wel hoor! En als je toevallig iemand weet die in een verzorgingstehuis werkt zou je het daar ook nog aan kunnen vragen  ;)

[quote="yuki11"]
Ok, we mogen de dosering aanpassen naar 30 mg per dag, dus die 1,5 tablet die hij vanmorgen gehad heeft, is genoeg. Om 14uur hoeft ie er niet nog 1......-opluchtingszucht-
[/quote]

Ik hoop dat dat een beetje scheelt voor hem  :-*
[quote="bloemetje"]
Dat dacht ik wel hoor! En als je toevallig iemand weet die in een verzorgingstehuis werkt zou je het daar ook nog aan kunnen vragen  ;)

Ik hoop dat dat een beetje scheelt voor hem  :-*
[/quote]
Tot nu toe is ie droog gebleven!  :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door