Moderator: Lizzy
yuki11 schreef: PrednoralEn als je nou vraagt om een ander soort? B.v. dexamethason. Ik zeg ook maar wat. Misschien dat Yuki dan minder hoeft te drinken en dus plassen. Enneh.... lekker wandelen. Daar knap je ook van op. Maar goed, het is een hele spannende tijd. Dat gaat misschien ook opbreken. Komt-ie dan
Te beginnen met 2,5 tablet (20 mg per tablet) per dag. In 5 weken afbouwen.
Maar hij drinkt nu al zoveel en plast veel...hij loopt zo'n beetje leeg![]()
yuki11 schreef: Met Yuk goed...af en toe een klein beetje incontinentFijn dat het naar omstandigheden goed gaat met Yuk, maar verder geen gekkigheid.
Met Karin?? Wel weer wat beter, maar nog wel totaal futloos....
Laat die lente maar komen! 8)
Yuki gaat aan de vitamine D, en ik doe zelf ook maar mee, denk ik
Jol schreef: Dipjes kun je altijd hebben/krijgen, maar we denken allemaal aan jou en aan Yuki, dus als iets is; geef een gil en we trekken je wel weer uit die dipik sluit mij aan bij de vorige spreker.![]()
Rosalie schreef: En als je nou vraagt om een ander soort? B.v. dexamethason. Ik zeg ook maar wat. Misschien dat Yuki dan minder hoeft te drinken en dus plassen. Enneh.... lekker wandelen. Daar knap je ook van op. Maar goed, het is een hele spannende tijd. Dat gaat misschien ook opbreken. Komt-ie danIk kan zo de verschillen niet zo goed ontdekken, behalve dan dat de prednoral een diergeneesmiddel is, en de dexamethason volgens mij meer humaan.![]()
![]()
![]()
:
spreeuwtje schreef: veel sterkte dan vast..Het valt nu wel mee...
lijkt me doodvermoeiend om een veelplasser in huis te hebben..
ook al is het natuurlijk super om te zien hoe goed yuuk t doet!! (en jij natuurlijk)
misschien leren yuuk op de wc te gaan?![]()
yuki11 schreef: Ik kan zo de verschillen niet zo goed ontdekken, behalve dan dat de prednoral een diergeneesmiddel is, en de dexamethason volgens mij meer humaan.Owh,
Maar goed; Yuki is nog niet begonnen aan de prednoral hè, dus ik heb ook nog geen idee hoe dat gaat. Maandag gaan we ermee starten![]()
vanaalst schreef: het eten wat ie nu zo graag wilt doen komt door de prednison he, daar kunnen ze werkelijk waar de hele dag door eten!Ellen, Karin gaat maandag pas beginnen met de Prednoral. Dus daar kan Yuki nog niet op reageren
dus het is niet zo zeer dat ie meer eten nodig heeft, nee hij heeft honger door de med..
dus uitkijken met meer geven..
fijn dat het nu wat lekkerder gaat!
Michelle M. schreef: Hoe gaat t met jullie twee?Goed, dank je!!