Moderator: Lizzy
pippy schreef: Hoe zou je dat dan doen als je ook de kosten mee laat wegen?Is een erg lastige vraag aangezien niet iedereen zijn financiële situatie hetzelfde is. Je moet doen wat je voor je gevoel goed acht en als jij een goed gevoel hebt bij jouw beslissing, so be it, het is jouw hond, jouw gevoel en het zijn jouw centen, geen discussie over mogelijk. Voor mij persoonlijk ga ik met Tieneke mee, ik zou ook voor 100% zeker willen weten wat er mis is.
Ben er erg benieuwd naar.
Maar bovenal wat ga je doen als de DA zegt dat er verder niets is, maar jij zeker weet dat er meer is omdat je je hond zo ziet aftakelen? DA, na DA, na DA af of toch gewoon je gevoel volgen? (wat je al enkele keren niet gedaan hebt en daar telkens spijt van hebt gehad omdat achteraf bleek dat je gevoel juist was)
Ik voel me niet aangevallen want ik weet gewoon zelf dat ik alles voor mijn honden doe en dat ik weet dat ik de juiste beslissing maak, maar toch ben ik nieuwsgierig.
pippy schreef: Hoe zou je dat dan doen als je ook de kosten mee laat wegen?Hier mijn late reactie:ook ik kan niet in jouw knip kijken,maar zou zoals al eerder gezegd zelf voor 100% zekerheid gaan.
Ben er erg benieuwd naar.
Maar bovenal wat ga je doen als de DA zegt dat er verder niets is, maar jij zeker weet dat er meer is omdat je je hond zo ziet aftakelen? DA, na DA, na DA af of toch gewoon je gevoel volgen? (wat je al enkele keren niet gedaan hebt en daar telkens spijt van hebt gehad omdat achteraf bleek dat je gevoel juist was)
Ik voel me niet aangevallen want ik weet gewoon zelf dat ik alles voor mijn honden doe en dat ik weet dat ik de juiste beslissing maak, maar toch ben ik nieuwsgierig.