Met het spugen kwam er een halve druif en een mandarijnschijfje ( gejat van de papegaaien ) en het stukje rundertong naar buiten. Nu slaapt ze op de mat in de keuken...

Moderator: Lizzy
Edelgrijsje schreef: Ja, haar buik is dik, ze heeft om ongeveer 20.30 uur gebraakt. nu ligt ze rustig op de deurmat..Ik heb geen idee of jouw hondje meerdere druifjes gepikt kan hebben.
Edelgrijsje schreef: Gisteravond om ongeveer half 12 werd ze rustig en ging lekker bij bij liggen slapenFijn om te lezen dat het weer helemaal goed isZe had denk ik gejat en te veel gegeten, soms is ze zo snel , dat je het niet door hebt.
Nou, gelukkig is alles weer goed nu
Bedankt voor de tipjes![]()
Femke schreef: Nou, het komt nu als mosterd na de maaltijd, maar ik heb altijd Okugest in huis voor dit soort gevalletjes. En we gebruiken het zelf ook als we wat last van de maag hebben.Ja, dat ga ik maar doen, kan nooit geen kwaad om dat in huis te hebben. ik zat er inderdaad ook aan te denken, dat het misschien is gaan gisten. Nadat ze had overgegeven is het langzaam beter gegaan
Misschien handig om een doosje op te halen? Het is van VSM en je kan het bij vrijwel iedere drogist kopen.