Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nitus
Balen! Bij diaree zweer ik bij groene leem (en okugest), gewoon een schepje over z'n voer of door een beetje yoghurt oid, werkt meestal als een speer.
Sterkte vanavond en beterschap met de patiënt.
Door me and my boys
Nitus schreef: Balen! Bij diaree zweer ik bij groene leem (en okugest), gewoon een schepje over z'n voer of door een beetje yoghurt oid, werkt meestal als een speer.
Sterkte vanavond en beterschap met de patiënt.
ik heb hier een tube groene klei, is toch hetzelfde ????
en dan gewoon een theelepeltje of eetlepel.
Okugest geef ik hem nu vanavond nog 2 keer.
als het morgen niet over is, dan blijf ik lekker bij hem, meld me gewoon ziek.
Ze bekijken het maar...............
ellen
Door Nitus
Groene leem (of groene klei) in een tube is meestal groene leempoeder aangemaakt met water. Maar kijk voor de zekerheid even na of er toevallig geen tea tree olie oid in zit, want dat lijkt me inwendig niet zo gezond.
Ik zou een kleine eetlepel of 2 theelepels geven, ongeveer, dat kijkt niet zo nauw.
Door Toetkonijn
vanaalst schreef: o jee o jee, dat hoop ik dus niet, want dat zou dan misschien kunnen betekenen dat het iets besmettelijks is. Heb ik straks 3 zieke in huis :-\ :-\
Hoeft niet hoor. Ik had vorige week een loge en die had nergens last van.
Door me and my boys
na gisteravond heeft hij gen diarree meer gehad sterker hij heeft helemaal nog geen ontlasting gehad.
Verder lijkt hij el weer wat in z'n gewone doen.
ellen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door