Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Erna
gertruida schreef: Nu moeders Liselotte heeft zowaar vandaag een half gekookte kipfilet gegeten en 3 brokjes , het is er in gebleven dus hopen dat het morgen weer beter gaat , groetjes Gertruida .
Waarschijnlijk wil ze veel liever energique eten dus vandaar dat ze weigerde! ;D ;D ;D
Door Hilde
Ha Gertuida,

ik zit hier ook met een zwangere teef. Ze is alleen al ietjes verder (12 maart is ze uitgerekend). Ze heeft een aantal dagen amper gegeten. Ze heeft maar een keer overgegeven maar zij had weer een paar dagen dunnere poep. Nu is de rust (tijdelijk) weer terug gekeerd. En nu heeft ze honger!!!!!

Maar het schijnt dus veel voor te komen. Dus ik zou me niet al te ongerust maken.

Hilde
Door Gertruida.
Nu Erna energique wil ze helemaal niet , nu maar rodi proberen , kip laat ze zo uit haar bek vallen , ik zou willen dat er hier in de buurt canibest verkocht werd misschien wilde ze dat wel , maar dat is niet zo we houden moed , groetjes Gertruida .
Door Gertruida.
Nu echo laten maken en onze Liselotte is zwanger , en het spugen is over en ze eet weer gelukkig , bedankt voor jullie advies ,groetjes Gertruida .
Door Erna
gertruida schreef: Nu echo laten maken en onze Liselotte is zwanger , en het spugen is over en ze eet weer gelukkig , bedankt voor jullie advies ,groetjes Gertruida .
Gefeliciteerd!!!! Nu weer afwachten tot ze eindelijk geboren worden.
Door *Lia*
Ik heb het nog niet meegemaakt dat een drachtige teef niet wil eten,en zeker met 4 weken niet, van een kennis wel,de teef ad de laatste dagen van de dracht niet meer,dus bijna paniek in de tent. Hier eet alles gewoon door.Eén van mijn teven is nu 6 weken drachtig en heeft tot nu toe gewoon alles gegeten. Het wordt haar 1e nestje en ze is op 1e Paasdag uitgerekend. Ik zou me echt niet zoveel zorgen maken, het zal allemaal best goed komen.
Door Sanyo
Unique schreef: Ik heb het nog niet meegemaakt dat een drachtige teef niet wil eten,en zeker met 4 weken niet, van een kennis wel,de teef ad de laatste dagen van de dracht niet meer,dus bijna paniek in de tent. Hier eet alles gewoon door.Eén van mijn teven is nu 6 weken drachtig en heeft tot nu toe gewoon alles gegeten. Het wordt haar 1e nestje en ze is op 1e Paasdag uitgerekend. Ik zou me echt niet zoveel zorgen maken, het zal allemaal best goed komen.
Huh?
Heb je wel gezien dat dit topic 2 jaar oud is? ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door