pippy schreef:
Claudia, misschien een ietwat "domme" vraag op dit forum maar wat voer jij? En daarmee bedoel ik BARF of KVV? Indien KVV welke of wat?
Helemaal geen domme vraag!! Heel veel problemen komen door verkeerde voeding.En toen de ellende met Roxy"s pootjes begon ,at ze br*kken

Omdat ik toen nog niet wist wat ik nu wel weet. Ze krijgt sinds 4 maanden versvlees, ik ben begonnen met kvv en nu krijgt ze er soms wat barf dingetjes bij. ( kippenekjes, boutjes,vleugeltjes met spiervlees van paard,haas,rund en kip) soms een zalmkop. Maar de meeste dagen kvv.
merken: bibi,kivo,smuldier,huntershome en rodi.
Omdat ik veel lees op dit forum over wat gezond is voor een hond en wat niet, wil ik graag stoppen met prednison.
ze krijgt 1/4 tablet om de dag. zodra ik 1/4 tablet om de 2 dagen geef begint ze weer op haar pootjes te likken.
ps Roxy weegt 6.5 kilo
De teenamputatie is ong. 2 jaar geleden geweest. Ze heeft daar overigens totaal geen last van.
Hitam heeft op m'n vraag (zie topic) ook gesuggereerd dat er een auto-imuun ziekte achter kan zitten.
Daar is ze niet op getest en eigenlijk wil ik dat ook niet zolang het "goed"gaat.
(de da kosten lopen enorm op!)
Zo een heel verhaal ,maar ik herkende veel in jouw verhaal.
gr. Claudia