Ace heeft afgelopen zaterdag de helper/pakwerker plat achterover op zn rug gelopen (kwam erg hard en recht door het midden)
het was echt een behoorlijke klapper, maar op het oog had hij niet direct iets (behalve een tand door zn lip)
daarna de training gewoon nog af gemaakt (nog 3 steloefeningen gedaan) en Ace weggezet.
2 a 3 uur later werd hij wat stijfjes en smiddag had hij erg veel pijn, werd beter tijdens beweging
smiddags ff naar de DA geweest, die constateerde een overbelaste spier in zn schouder en heeft hem ontstekingremmer en pijnstiller gegeven (alleen een injectie, verder wilde hij hem niet onder de medicatie zetten gelukkig)
Als het zondag niet beter ging moest ik langskomen en foto's laten maken van zijn schouder en ribben
zondag ging het dus prima en maandag ook, maandag sprong hij zelfs in zn kennel weer op zn nachthok
maandag nacht zat ik dus weer bij de DA, om een uur of 11 begon Ace ineens heel hard te gillen (door merg en been), ribben en borstbeen waren niet gevoelig, wel was de borst spier gevoelig (heel erg)
nu weer een injectie gehad en toch maar (helaas, vond ook de DA) metacam mee, maar dan wel op minimale dosis (hij mag voor een hond van 17kilo hebben, terwijl hij 35 kilo weegt, ja Ordell, hij is lekker bij gekomen

gisteren ging goed, savonds metacam, vandaag mee naar mn werk (om hem in de gaten te kunnen houden) in zn auto kennel, na het uitlaten tussen de middag toch weer gillen van de pijn en nu heb ik ook een soort vocht bobbel op zn ribben gevoeld)
de DA gebeld, toch maar ff voor 10 kilo extra metacam gegeven en zometeen er naar toe voor foto's

de DA denkt dus (zeker nu er ook zo'n vocht bobbel zit) aan een flink beschadigde spier door de impact............

iemand tips of iets anders..............................laat wel ff weten wat de DA zei (ga nu weg)