Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
vanaalst schreef: waarom heeft de DA die tape gebruikt?
Je heb tegenwoordig ook van die tape die je er zo van af haalt.
Heeft weirdo ook eens gehad--geen centje pijn!
ellen
Ik weet niet waarom ze deze tape heeft gebruikt. Misschien omdat wij hadden aangegeven dat Jiffie erg wild is en dat het dus wel stevig moest zijn. Op zich ben ik wel blij met deze tape hoor, het blijft goed zitten, liever zo dan dat het tape los gaat en de teen weer uit de kom springt.

Maar je kunt volgens mij voor het verwijderen van de tape dus net zo goed gewoon alcohol gebruiken ipv de speciale taperemover.  Maar goed, dat weet ik dan voor de volgende keer (die hopelijk niet komt, maar je weet maar nooit met zo'n wildebras).
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Loti
Je kan pleisters heel makkelijk verwijderen met olie, b.v. babyolie. Even goed laten inweken en het laat makkelijk los. Andere middelen zijn vaak agressief en slecht voor de huid.
Door Fido
Wij hebben in de praktijk speciale plaktroepverwijderaar die de huid niet irriteerd. Heb nu vrij maar ik zal, als ik op de praktijk ben, je de naam van dit goedje geven.

Ook wij gebruiken wel eens (soms) ontzettend plakkende nietmeerloslatende tape die hebben sommige dieren gewoon nodig :-X ::) :)
Door Eef+Stippels
Wij hadden trouwens bijna de hele fles leukotape remover nodig om die tape los te krijgen. Het zat in ieder geval goed vast.

Fido, ik ben wel benieuwd wat jullie voor spul gebruiken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door