Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Greece
Jet, Prodier Huidjeuk van VSM is dat speciaal besteld of heb je dat zo kunnen kopen. En in welke winkel dan? Wil het graag in huis hebben voor het geval dat. Ben ook heel benieuwd wat de calciumbron van de light uitvoering is. Heb al een mail aan Corinne gestuurd.
Door Boefies
Rosalie schreef: Jet, Prodier Huidjeuk van VSM is dat speciaal besteld of heb je dat zo kunnen kopen. En in welke winkel dan? Wil het graag in huis hebben voor het geval dat. Ben ook heel benieuwd wat de calciumbron van de light uitvoering is. Heb al een mail aan Corinne gestuurd.

http://www.purelijfkracht.nl/assortiment

Daar heb je een link voor dieren. Ik heb het op deze pagina ondekt en aan mij dierenarts gevraagd of hij het kon bestellen.
Met homeopathie is het wel zo dat als je resultaat wilt het een aantal weken moet gebruiken. Dus het is niet zo van oh even de jeuk snel verminderen.
Succes!
Door annielaumen
prodier jeuk kun je ook gewoon bij de apotheek bestellen
dat doe ik ook altijd
de dag erna kan ik het gewoon ophalen

groetjes annie laumen
Door Boefies
pike schreef: wat gebruiken ze dan als calciumbron?  ???

Middels calciumcitraat is hun antwoord.
Door Greece
En bedankt maar weer voor de aanraders. De links heb ik al opgeslagen bij m'n favorieten. ;) Wel veel keus  voor anti-jeuk en reinigingen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door