Jojo schreef:Mijn vorige hond was ook heel vaak aan de diaree, vanalles gteprobeerd, ook vers maar niks hielp/de schijnzwangere periode loopt op zn eind en wat denk je, drolletjes zijn weer perfect
Weet iemand of zulke darmklachten ook samen kan hangen met hormonale schommelingen?!
Ze is nu nl 2 maal loops geweest en als ik er zo over nadenk begint het er een beetje op te lijken dat ze vanf even voor de loopsheid begint te kwakkelen met de ontlasting en dat dat doorgaat tot het hoogtepunt van de schijnzwangerschap, 2 maanden na de loopsheid. Dat zou dan het moment zijn dat ze puppies zou kriijgen, ze heeft beide keren in die periode slechte tot geen eetlust (normaal is het een kliko) daar herken ik het aan. Maargoed, volgens mij was ze na de eerste loopsheid en schijnzwangerschap tot aan de 2e loopsheid behoorlijk goed met de ontlasting, net als nu ??? Ik kan hier dus nog niet duidelijk een vinger op leggen, maar dat ga ik vanaf nu tot haar derde loopsheid eens goed in de gaten houden. Maar wat ik dus eigenlijk wilde vragen, zijn er mensen die wat herkennen in deze samenloop?!?
Omdat ze ook elke keer schijnzwanger was liet ik haar toch maar steri;iseren en vanaf dat moment geen diaree meer gehad.
Ik ben er dus van overtuigd dat dat met hormonen te maken heeft gehad.
Ik zou het dus niet vreemd vinden.
Saskia