Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eefje
ik vond vanmorgen bij demi een bobbeltje tussen 2 tepels in,geen idee wat het is dus de afspraak is al gemaakt bij de da maar.........er komt bloed uit haar tepels,gewoon zoals melk er ook uitkomt,geen wondjes ofzo maar als ik in de tepel kneep kwam er bloed met een beetje dikke melk(denk ik) uit,nou gaan we dus morgen naar de da maar als iemand me tips kan geven of een idee heeft wat het zou kunnen zijn hoor ik het graag.

groetjes eefje
Door Jolly
Naar de Da en niet meer aanzitten.
Hoe meer je eraan zit, hoe meer je gaat stimuleren.
(Demi was toch zolang schijnzwanger? als ik me niet vergis tenminste)
Door Jolly
Angelique schreef: Ik denk als ik zoiets zou zien dat ik zou gaan flippen. Klinkt in mijn oren niet best. Sterkte morgen.
hier idem, gelukkig schreef ze het gisteren en kan ze dus vandaag terecht.
Door Binno
Ons logeelabje heeft onlangs ook zo'n symptomen gehad en bij haar was het een ontsteking,
ze kreeg er een AB kuurtje voor.
Wel goed dat je ermee naar de DA gaat, hopelijk valt het bij Demi ook mee. ;)
Door eefje
da heeft het gezien,het is idd van de schijnzwangerschap,ze ging direct na de sterilisatie melk geven en dat is dus blijkbaar nooit helemaal weggeweest.
We hebben galastop meegekregen en de da kon me voor 99% verzekeren dat het geen tumor is en ook niet echt iets om me druk te maken.
HEb gister gegoogled op bloed uit tepels en het komt bij vrouwen ook voor,soms als ze borstkanker hebben maar ook wel eens zomaar,kan geen kwaad dan.
gelukkig maar.
groetjes eefje
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door