Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door pike
Pike barft nu ongeveer een jaar. Hij geeft wel eens eten op, maar alleen als hij het te snel te groot naar binnen heeft geschrokt, bijv. een hele eendenek, die komt dan direct terug. Maar vandaag heeft hij al een paar keer zijn eten weer uitgespuugd. Hij heeft om ca. 12 uur eten gehad. En om ongeveer 4 uur stond hij op en floepte een hele berg eruit. Hij ging het meteen weer opeten. Ik vond het wel vreemd, omdat dat nog nooit eerder is voorgekomen, maar ja hij at het weer op. Om half 8 hetzelfde verhaal. Staat op en floep. Alles was nu iets verder verteerd dan 's middags. Het rook niet meer zo lekker! Hij ging het ook meteen weer opeten. En vanavond om half 10 lag weer een hele boel op de vloer, ze stonden er met z'n tweeën lekker van te smikkelen :P Pike gedraagt zich verder niet ziek, is een vrolijke en blije hond. Hij heeft ook normaal gepoept vandaag. Dus het zal wel niets voorstellen, maar ik snap er niets van :-\s. Ook niet dat het nog zo lang na het eten in de maag zit...
Door Lil
Niet ernstig denk ik. Ik zou hem helpen met okugest en extra probiotica, klinkt als een geïrriteerde maag en die kan dan wel een beetje hulp gebruiken bij de vertering.
Door pike
Okugest had ik ook aan zitten denken maar omdat hij zich blijkbaar niet ziek voelt dacht ik dat ik daar niets aan zou hebben? Ik zal hem dan toch maar wat geven. Probiotica heb ik ook  nog staan, maar dat is toch voor de darmen?
Door Lil
okugest helpt hier errug goed voor het spugen en IK geef dat dan ook puur alleen om het spugen tegen te gaan ongeacht of er anders symptomen zijn (met de nadruk op ik, misschien moet het eigenlijk anders voor mij helpt het zo). Probiotica helpt gewoon bij de vertering en daarom geef ik het erbij, ja vooral voor de darmen dat klopt. Maar ja ik heb het op voorraad en dan geef ik het gewoon erbij als hulpje zeg maar.
Door pike
Tot nu toe slaapt ie lekker maar als ik zo naar bed ga zal ik hem van beide nog wat geven, ik heb het toch in huis. Misschien voorkom ik vannacht dan nogmaals gespuug, alhoewel het zo langzamerhand toch wel eens de maag uit zou moeten zijn!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door