wat een geluk dat je ze kan pletten en onder het eten mengen ,je zal ze maar één per één naar binnen moetten kieperen

hoe is het nu met ze ?
hebben ze nog last gehad van hun avontuur ?
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Het stelletje brem-vreters heeft gewoon nergens, maar dan ook nergens last van gehad! Niet van de brem en ook niet van de norit. Ze hebben vandaag gewoon netjes gepoept met het enige verschil dat het vanmorgen zo zwart als kool was. En vanmiddag ook nog een beetje. En de 2de ontlasting die er vanmiddag uit kwam, die was al weer normaal van kleur aan ut worden!Tja, je rozen en bremmen achter een hekje planten zal bij jullie wel niet gaan.
Het stelletje etters ging vandaag, terwijl ik 1 tel wat op moest zoeken op de PC, het brem-gat NOG verder uitgegraven en met dat ik de tuin weer in liep, zag ik dat ze dat ze met z'n tweetjes NET (wederom) aan de roos wilde beginnen
Al met al, ik denk dat wij onze tuin laten asfalteren.....
Angelique schreef: Tja, je rozen en bremmen achter een hekje planten zal bij jullie wel niet gaan.Nee, dat is geen smoel in die kleine postzegeltuintjes hier
Maar fijn dat ze lichamelijk niet ziek geweest zijn (geestelijk zijn ze nu natuurlijk nog steeds van slag door de zware sanctiesJa joh, dat barftuig hebben magen van beton! Ja, geestelijk hebben ze het reuze zwaar. Ze willen ook graag in therapie, vooral na die Fisher Discs die ze vandaag naar hun harses hebben gehad. Maar goed, ja, mij staat ook nog wel bij dat jouw honden die fles levertraanolie hadden genuttigd! Ongelofelijk he, dat ze daar niet een week van aan de dunne zijn geweest) doet me denken aan het litertje levertraanweg-verhaal van hier, ook niemand een minuutje van aan de dunne geweest
![]()
Lizzy schreef: Nee, dat is geen smoel in die kleine postzegeltuintjes hierDuss euhh het wordt een hondentuin zonder mooie plantjes. Bovendien neemt het hekje dusdanig veel plek in dat er geen ruimte meer is voor bremmen en rozen. Tis hier ut een of ut ander
![]()
![]()
Ja joh, dat barftuig hebben magen van beton! Ja, geestelijk hebben ze het reuze zwaar. Ze willen ook graag in therapie, vooral na die Fisher Discs die ze vandaag naar hun harses hebben gehad. Maar goed, ja, mij staat ook nog wel bij dat jouw honden die fles levertraanolie hadden genuttigd! Ongelofelijk he, dat ze daar niet een week van aan de dunne zijn geweest![]()
Lil schreef: Duss euhh het wordt een hondentuin zonder mooie plantjes![]()
of toch maar een mooie tuin zonder hondjes
Oh van een pot mayonaise (zo´n super grote familiepot) krijgt een barfhond ook niets en de kat krijgt ook niets van een 300 mililiter zalmolie, het is tuig zeker weten!
Misschien toch maar weer brokken voeren???
Lil schreef:Wie is er zo trots op (en terecht) dat eindelijk de hele familie aan de barf is? ???
Misschien toch maar weer brokken voeren???