Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
Anita* schreef: Ja dat is wel zo ikheb zelf ook tegen haar gezegd dat er smuldier te koop is in de winkel en dat dat helemaal niet duur is,het is altijd beter dan brokken, haar vader zegt dat vers voeren veel te duur is maar smuldier is 1 van de goedkoopste. Maar ik ben altijd voorzichtig met wat ik zeg als ik de situatie bij een ander thuis niet weet, ik weet niet hoe oud Lilian is maar misschien heeft ze wel niets te vertellen thuis.
Precies, je weet niet in wat voor situatie ze thuis zit. Waarschijnlijk is vaders wil wet, en helpt het niet als ze het versvlees eventueel zelf wil betalen.
Door Lizzy
OK, ik ga het topic weer sluiten. Anita, dank je wel dat je ons door hebt gegeven hoe de zaken ervoor staan. Dat is lief van je. Maar aangezien wij nu verder niks meer kunnen doen en het zinloos is om te blijven schrijven/speculeren over Lilian, die zelf hier niet meer wil reageren.

Barfplaats wordt gesponsord door