Moderator: Lizzy
Wendy en Kiki schreef: En om dan gelijk te roepen dat de fokker beter geen pup aan mij zou kunnen verkopen omdat ik twijfel vind ik kolder. Sorry hoor dat ik twijfelde omdat na te vragen.Dat stond er helemaal niet. Er stond: 'als je twijfelt moet je het niet doen' en 'ik verkoop liever geen pup aan iemand die twijfelt'
Wendy en Kiki schreef:
Maar nu is mijn vraag, heeft dit invloed op het karakter van de pups? Want ik hoor van een heleboel mensen dus nu dat ik van dit nest geen pup moet nemen. Mede doordat dit soort pups een andere houding hebben tegenover mensen. En raden dit af omdat er hier ook nog 2 kleine kids (2 en 6 jr) rond lopen.
Wendy en Kiki schreef: Helaas zijn er weer 2 pups overleden. Dus voor ons geen puppy uit het nest.Ach hemeltje, wat erg, weer 2 pupseltjes dood
Ik vind het wel heel sneu voor de fokker hoor.
Maarre verder iedereen bedankt voor het reageren.
En m'n tante was eindelijk terug (dinsdagavond)van van vakantie (is zelf ook een fokster) en zei dus dat er idd geen vervolgen had voor de pups. Omdat ze gewoon wel bij de moeder waren.
Ik heb het wel aan de fokker verteld dat ik er hier en daar na vraag had over gedaan. Dit ervaarde hij als positief. Want hij vondt dat je er in iedergeval wel goed over nagedacht had.
Maar anders waren we zeker voor een pup uit sit nest gegaan. Helaas heeft de natuur anders besloten en hebben ze het niet gered.
Caroline A. schreef: is.
Stel dat je hond uit een nest van 12 komt dan moet de fokker alle zeilen aan dek zetten om alle pups dagelijks geregeld vast te houden en aan mensen te laten wennen.