Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Bobo
Ik hoop dat iemand een goede tip voor mij heeft, Bob heeft namelijk het volgende probleempje:

Donderdag heeft hij waarschijnlijk in iets scherps getrapt met zijn achterpoot.Toen ik naar mijn werk was ('s ochtends was er nog niks aan de hand) heeft hij een heel stuk voetkussen kapot gebeten...  Donderdagmiddag en vrijdag en zaterdag kon hij niet staan op zijn poot en hebben we deze 3-maal daags in de biotex gedaan en daarna tea tree druppels op de zere voet gedaan (ook tegen likken) dit op aanraden van de da. Ik heb inmiddels schoentjes besteld (hij loopt nu buiten met verband en sokken erover ivm vuil) en een weekje vrij genomen van mijn werk om hem te vertroetelen. Ik zou graag horen of iemand hier ervaring mee heeft en hoe lang genezing duurt en eventueel nog tips heeft? Elke keer na het uitlaten bloedt het namelijk weer een beetje en van 3x daags biotexen wordt zijn voet alleen maar zachter...

Groetjes Maike en Bobby :dog:
Door Bobo
Ik hoop dat het binnen een week over is, ik denk dat het zoiets is als een schaaf wond. Hij heeft nml van 1 voetkussen het hele bovenlaagje af met wat sneetjes opzij.....

Barfplaats wordt gesponsord door