Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door susieq
Milo heeft ook een tijd niet goed gegeten, maar idd na een logeerpartij is het over gegaan, ook ben ik hem daarna gaan voeren door te kijken naar de hoeveelheid activiteit hij op een dag heeft. Bij dagen met veel activiteit krijgt hij iets meer en bij de wat rustiger dagen wat minder, sindsdien eet hij hartstikke goed en blijft hij keurig op gewicht.  Denk er ook aan dat hij nu meer de breedte in gaat groeien dan de hoogte en dat hij daarom misschien gewoon minder trek heeft. Veel succes in ieder geval want ik weet dat het vervelend is als ze niet willen eten.

Groetjes
Door leni
Zena eet ongeveer 750 gram per dag en dit gaat schoon op.Ze weegt trouwens net als Bonny  29 kg.Als ze af gaat vallen zal ik wat bij gaan geven.Met brok at ze ook altijd met lange tanden en werd er ook ziek van.nu met de CB geniet ik als ze staat te eten.Zena is ook ruim 1,5 jaar.Ik hoop voor je dat als ze minder krijgt ze ook heerlijk haar bak leeg eet!
Door Nelly
Misschien toch wat teveel eten, ja.
Wat was het? Een kilo voer op 29 kilo hond? Dacht het wel he. Mijn honden wegen resp. 37 en 35 kg. en krijgen dagelijks resp. ca. 800gr. en 650 a 700 gr. te eten. O, en ze zijn bijzonder aktief. ;)
Door charmed
Als ze hier eerst likken aan de bak en niet willen eten, dan zijn ze misselijk. Dan willen ze wel eten, maar doen het niet omdat ze misselijk zijn.

Gr. jacqueline
Door Mystic Moonlight
Onze Murphy (10) at ook heel erg slecht brokken en was de laatste paar maanden enorm afgevallen, hij was een maand of 3 terug nog maar 17 kilo en dat is voor hem veels te weinig.
We waren al heel erg bang (want hij heeft kanker) dat de kanker naar zijn maag was overgeslagen maar hebben dit laten onderzoeken en gelukkig niet het geval, het was wel verspreid naar andere plaatsen al waar helaas niets aan te doen is in verband met zijn leeftijd en de hoeveelheid uitzaaïngen.
Nu ben ik zo'n 5 weken geheel ineens overgestapt op BARF en kan zeggen dat meneer in de tussentijd goed is bijgekomen, hij weegt nu ongeveer 25 kilo en ziet er goed uit.
Hij wil nog steeds niet alles eten hoor, ik denk meer een beetje kieskeurigheid maar grote stukken wil hij niet (grootste wat hij eet zijn completen eendenekken en dat was het) de rest moet in kleine stukjes ook pens.
En sommige vleessoorten staan hem niet aan.
Maar we blijven ons best doen door heel veel verschillende vleessoorten uit te proberen en zo erachter te komen wat hij het lekkerste vind.
Al met al ben ik heel erg tevreden over BARF en ga er zeker mee door en we hopen nog lang van onze kerel te mogen genieten.. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door