Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eeffie
Lizzy schreef: Neem de bruikbare dingen ter harte en gooi de rest over je schouder. Geen brok, geen brood.
Dat zal ik zeker doen, dank je wel!  ;)

Het gaat met Terry zelf wonderbaarlijk goed sinds hij alleen maar Carnibest eend&rijst krijgt. Vanavond krijgt meneer weer gekookte eendfilet tijdens de training hahaha iedereen verklaart me voor gek. (€ 18,00 p/kg) Maar ach het is voor het beessie he  :P
Door charmed
Amanda heeft zich wel verdiept in vers voeren, door haar ben ik juist carnibest aan mijn dames gaan voeren. In eerste instantie dus om Savannah en haar toevallen, maar ze zijn er allemaal door opgeknapt.

Je kan dus altijd een afspraak maken met Amanda, dan zit je qua vers wel goed

Gr. jacqueline
Lizzy schreef: Het is en blijft jammer dat Atjo zich niet verdiept heeft in voeding en zo pro-brok blijft. Van een homeopathisch arts van zijn kaliber zou ik eigenlijk iets anders verwachten... Maar ja, tis niet anders. Neem de bruikbare dingen ter harte en gooi de rest over je schouder. Geen brok, geen brood.
Door Eeffie
charmed schreef: Amanda heeft zich wel verdiept in vers voeren, door haar ben ik juist carnibest aan mijn dames gaan voeren. In eerste instantie dus om Savannah en haar toevallen, maar ze zijn er allemaal door opgeknapt.

Je kan dus altijd een afspraak maken met Amanda, dan zit je qua vers wel goed

Gr. jacqueline
Thanx!!  :thumbup: dat zal ik onthouden, maar hopelijk is het niet nodig!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door