Moderator: Lizzy
Lupa schreef: en voor het geld dat ik uit geef ookJe kunt echt niet heel de wereld helpen...ik zou op het moment dat mijn beesten wat mankeren ook echt niet aan andermans leed denken,ik heb voor mijn beesten gekozen en zolang het gaat doe ik er dan ook alles voor.
voor mij is het heel simpel heb je het geld en een operatie zou helpen dan doe ik het, zonder te denken hoeveel kinderen ik met dat geld zou kunnen helpen
Sanyo schreef: Gewoon doen! Als het een reeële kans van slagen heeft, ging ik er ook voor, hoor.En zo is het maar net
Aan wat anderen zeggen, moet je lak hebben.
Ik heb zelf onlangs 1200 euro uitgegeven aan da kosten voor mijn oudje, dat de 14 jaar nadert.
Maar ze heeft het gehaald en is weer een happy hond! En hoe lang dat zal zo zal zijn weet niemand, maar ik geniet van haar, zolang zij ook nog plezier in het leven heeft.
Je krijgt inderdaad reacties in de trand van, daar kun je ook een nieuwe pup voor kopen, maar voor mij is er maar één Jory!
Waar ik mijn geld aan uit geef, dat bepaal ik zelf!![]()
Sanyo schreef: Gewoon doen! Als het een reeële kans van slagen heeft, ging ik er ook voor, hoor.Wel petje af hoor
Aan wat anderen zeggen, moet je lak hebben.
Ik heb zelf onlangs 1200 euro uitgegeven aan da kosten voor mijn oudje, dat de 14 jaar nadert.
Maar ze heeft het gehaald en is weer een happy hond! En hoe lang dat zal zo zal zijn weet niemand, maar ik geniet van haar, zolang zij ook nog plezier in het leven heeft.
Je krijgt inderdaad reacties in de trand van, daar kun je ook een nieuwe pup voor kopen, maar voor mij is er maar één Jory!
Waar ik mijn geld aan uit geef, dat bepaal ik zelf!![]()