Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
Ben benieuwd naar die poll en blij dat ik een dergelijk probleem nooit gehad heb  ;D Toch zitten er geloof ik voordelen eraan om een pupje van vijf weken te krijgen (buiten tig nadelen...) en dat is dat blijkbaar Boris mamma hem niet geleerd heeft dat drollen lekker zijn  ;)

Maar negen van de tien brokkenhonden vinden de drollen van Boris te woepie! (misschien worden hier geen frolichappen genomen omdat ik wel eens zondig  :-[ :-X :-[)
Door yvette27
Hoi,

Mijn ouders zijn de eigenaar van een jack russel (5jaar) en deze had als pup ook dit gedrag (uitwerpselen op eten), op een goede dag tijdens het uitlaten kwam mijn vader in gesprek met iemand die ook met zijn hond aan het wandelen was. Tijdens dat gesprek kwam het over dit gedrag, hij kreeg het advies om zijn hond - en het klinkt raar - stukjes ananas uit blik te geven.  Mijn vader dacht baad het niet schaad het niet, na een aantal dagen had de jack russel geen behoeften meer om uitwerpselen op te eten en dit gedrag tot op heden ook niet meer vertoond.
Veel succes

Barfplaats wordt gesponsord door