Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Wendy (boxer gek)
Nou de da was er niet al te hoopvol meer over. Toen hij d'r heel voorzichtig optilde om op de behandeltafel te tillen begon ze heel hard te janken (dit heb ik haar nog nooit eerder horen doen) en ze liet alle urine spontaan lopen.
Ze heeft nu weer nieuwe medicijnen gegeven waar ze morgen goed van opgeknapt moet wezen.
Gelukkig werkt de pijnstilling wel wat en ligt ze niet meer zo heel hard te hijgen.

Maar ondanks alles wilt ze nog steeds niet opstaan.
Terwijl ze normaal kogelhard is voor d'r eigen. Want zelfs de da stond verbijsterd te kijken toen dat ze nog met een compleet kapotte miniscus bleef rennen en springen.

Maar ik ben zo bang dat het gewoon niet eerlijk meer voor d'r is. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Terwijl ik dit nu zat te typen is ze opgestaan in de mand om vervolgens alles te laten lopen. Terwijl ik d'r een kwartiertje terug nog buiten heb gezet om te plassen

Sorry maar moest het ff ergens opschrijven hoor
Door hellenbanjerbo
oh joh wat rot allemaal. maar horen deze klachten bij spondylose? klinkt meer als een acute hernia. hoop echt dat het morgen beter gaat met haar. heel veel sterkte.
Door Wendy (boxer gek)
Vannacht een paar keer eruit geweest omdat ze lag te janken.
Straks wordt ik terug gebeld door de da, hij wil nog een keer fpoto's maken. Kijken of het nu door een andere wervel komt, of dat het toch weer dezelfde is.
Door Wendy (boxer gek)
Tis nu dus afwachten wat de cortisol prikken doen als ze uitgewerkt zijn.

Uit de foto´s bleek dat ze nu bij de spondylose ook zeer ernstige atrose heeft op de facet wervels. En dit was 5wk geleden niet te zien op de foto´s. Dus het woekerd heel erg. Ook was de spondylose ook in 5 wk tijd veel erger geworden.

Vandaag of morgen is de prik uit gewerkt, en dan moeten we verder kijken.
Wel kan ze door de prik wel weer op d´r pootjes staan.
Maar volgens de da (en wij vermoeden het zelf ook) ziet er verder somber uit. En moeten we d´r van de week laten inslapen :'( :'( :'( :'( :'(

Groetjes van een verdrietige wendy
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door