Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ponneke
tt-tjes schreef: Heb net weer gemeten, hij heeft nu 38,9. Is dus al iets lager gelukkig. .

het hebben van koorts....is de enige manier om weer beter te worden.
het lichaam verhoogt de temp. om de ziektekiemen te doden.
Zolang het niet boven de 40 komt....maak ik mij niet ongerust.
Door Boxergek
Beterschap met de hondjes. Klinkt wel erg heftig!

Ook hier zijn ze allebei ziek geweest.
Gonzo is misselijk geweest en heeft overgegeven. Nikky is twee dagen aan de spuitpoep geweest. Het is bij allebei vanzelf weer overgegaan en hebben ze gewoon gegeten.
Door tt-tjes
Nou, Fjurdy is dus nog steeds ziek. HIj heeft op dit moment een temp van 38.7.
Hij hijgt als een gek en wil ook niet meer eten. Gisteravond heb ik er een klein beetje gekookte kipfilet in gekregen en vanmiddag ook een heel klein beetje.
Poepen heeft hij dus ook niet meer gedaan sinds gisterenmiddag.
Drinken wil hij ook niet dus ik ga maar weer aan de slag met de spuit.
Door tt-tjes
Ik heb Fjurdy net venkelthee gegeven, toen ik aan zijn buik kwam trok hij zijn hele rug krom, dus hij heeft nog steeds buikpijn. Hij hijgt ook nog continu maar heeft gelukkig geen koorts meer.
We wachten het nog maar ff af, als het te lang duurt toch nog maar een keer naar de DA.
Door Femke
venkelthee werkt inderdaad wat ontspannend, verder kun je denk ik niet veel doen behalve zorgen dat hij niet uitdroogt. En als je het niet vertrouwt kun je ook even bij de DA langsgaan. Veel sterkte gewenst  ;)
Door K&D
Ppffff, nr. zoveel ziek. Beterschap ermee hoor! En ga er anders toch maar even mee naar de da. Perst hij tijdens het poepen ook steeds zonder dat er wat komt?
Want dan kan zijn dikke darm geïrriteerd of ontstoken zijn.
Door tt-tjes
Pfffffff, het lijkt erop dat we het ergste gehad hebben, Fjurdy heeft eindelijk gepoept, wel nog aan de dunne kant maar gewoon bruine kleur, Balou vanmiddag en dat zag er goed uit.
Ze hebben allebei vrijwillig wat vuile pens gegeten en zowaar net een klein beetje lopen spelen.
Ze kijken ook weer helderder uit hun ogen, dus we gaan de goede kant weer op. ;) ;)
Ik heb nooit geweten dat een hond zo ziek kan worden. Vandaar de uitdrukking waarschijnlijk ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door