Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door **Marjolijn**
naast onze rottweiler van 10 maanden hebben we ook een bijna 5 jaar oude staff met fikse huidproblemen. Ze zit dan al een tijdje regelmatig onder een pretnisonkuur maar daar wil ik dus niet mee verder.

Wanneer ik met kvv ga beginnen ( denk zelf aan smuldier en bibi ) zou het dan minder worden???
Door Dian
Je hebt grote kans van wel. Al kan het zijn dat het de eerste tijd juist erger wordt doordat zij gaat ontgiften. Daar moet je doorheen, kan best een poosje duren, maar als het goed is krijgt je en met name je hond er heel veel voor terug.

Rakker had ook heel erge huidproblemen en nu is het over! Ik geef vanaf augustus vorig jaar kvv en na 4 maanden zag je dat het echt beter met hem ging. Het enige wat ik jammer vind is dat ik niet eerder geweten heb van het bestaan van kvv en vers voeren  :-\ :-\

Ik heb net toevallig in Bar-plaats een foto van Rakker voor en nadat hij kvv kreeg geplaatst. Kijk maar wat het verschil is bij hem  ;)
Laatst gewijzigd door Dian op zo 11 feb 2007, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Fayah schreef: naast onze rottweiler van 10 maanden hebben we ook een bijna 5 jaar oude staff met fikse huidproblemen. Ze zit dan al een tijdje regelmatig onder een pretnisonkuur maar daar wil ik dus niet mee verder.

Wanneer ik met kvv ga beginnen ( denk zelf aan smuldier en bibi ) zou het dan minder worden???
Dat kan. Maar dat hoeft niet. Het ligt eraan waar de huidproblemen vandaan komen/wat de oorzaak is. Overigens is vers/rauw altijd gezonder, maar dat had je hier vast al wel gelezen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door