Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Golum
Hihi, honger doet eten  :D De kipkarkassen van vanmiddag had ze om 17.00 nog geen trek in, maar om 21.00 snapte ze denk ik dat ze echt niks anders kreeg.. Toch vind ik dat wel lang hoor voor een pup van 5 maanden.
Hoe deden jullie dat met jullie pups op deze leeftijd, 2 of 3 maaltijden per dag? Ik ga wel even kijken hoe ze t op die 6% doet, maar zit er ook over na te denken de maaltijden van 3 naar 2 keer per dag terug te brengen..
Ik denk inmiddels dat t gewoon n verwend hondje is  ::) :D
Door Golum
Nitus schreef: Fedor ging toen hij 6 maanden was over op 2 maaltijden per dag. Zo te lezen is jouw hond daar nu al aan toe ;).
haha, ja erg he, ik zit me hier allemaal rare dingen in mn hoofd te halen en mevrouw heeft gewoon geen honger  ::) Als ze een gemalen hapje of lekker zacht lapje vlees krijgt wil ze dr hoofd wel optillen, maar botten is toch echt te veel moeite..
Neej, daar trappen we niet meer in  :D
Door Golum
Pfffff, nou mevrouw heeft een lange adem hoor...  :-\
Vanochtend (08.30) had mn vriend 100 gram Duck gegeven als bodempje voor de kipkarkasjes, maar de karkasjes liet ze staan.. Ik heb het een paar keer aangeboden vandaag, maar tot nu toe liet ze het steeds staan, en t is al 17.30! Ze heeft lekker gewandeld en uitbundig gespeeld vandaag, dus zou je denken dat ze daar wel honger van krijgt.. NOT... ze haalt dr neus ervoor op  :-\ Terwijl ze het een paar weken terug wel met smaak opat, dus ze kan me niet wijsmaken dat ze t niet lust.
Hoelang moet ik dit volhouden? Toegeven en iets anders aan bieden lijkt me niet zo'n goed idee maar voor vasten is ze nog een beetje jong niet??
Wat vinden jullie ervan?
Door Golum
Diezelfde dag die ik hiervoor beschreef vond ik t zo zielig dat ze niks at dat ik uiteindelijk om 21.00 een halve kilo Duck heb gegeven.. De volgende dag gingen er 2 hoektanden uit, dus misschien hebben die ook wel dwarsgezeten.
Inmiddels geef ik de kipkarkasjes/vleugels en andere botten maar t eerst voordat ze 'lekker' vlees krijgt. Dit gaat aardig, soms weigert ze tot in de middag te eten, maar uiteindelijk krijgt ze genoeg honger voor de botten. En als ze er eenmaal aan is begonnen eet ze t ook met smaak op  ::) De 2 maaltijden op een dag ipv 3 werken ook goed, ze eet tenminste! Ook ben ik naar 5% op n dag gegaan, en meer krijgt ze ook niet op  :D ze weegt inmiddels 18 kilo dus er gaat bijna 1 kilo vlees erin p/d.
Wat een maf beest niet?
Even fotootje erbij voor de leuk:

Afbeelding Afbeelding
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door