Wodka is in de lappenmand...
Van het weekend een "gedwongen" logeerpartijtje elders, omdat onze huis-oppas plotseling niet kon komen. Deze mensen zijn welwillend, maar onervaren, dus ik had Carnibest voor de meiden meegegeven, in het kader van "makkelijk, toch vers".
Wat er gebeurd is weet ik niet, de Newfs hebben nergens last van, maar Wodka is aan de diarree en geeft over. Geheel unlike Wodka moet ze om de haverklap naar buiten, poepen. Er komt nauwelijks iets uit, maar wat eruitkomt is lichtbruine drap.
Gisteren heb ik haar gewoon kalfsstaart laten eten, in de hoop dat het normale patroon haar binnenste weer wat tot rust zou laten komen, maar helaas. Gisteravond kwam er een halfverteerde kalfsstaartstukjes in een grote golf uit en ook vannacht heb ik haar 2 keer naar buiten gelaten.
Eigenlijk was mijn plan vanavond weer gewoon te voeren, maar ik weet het even niet zo zeker.
Zal ik beter een dag vasten? Of wel iets van groentenmix met yoghurt? Paar kippennekjes? Voor de Newfs liggen er eendenpoten klaar, maar die lijken me wat vet voor Wodka nu.
Wat zouden jullie doen?
Thanks alvast!