Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier op barfplaats ben geweest

Graag hoor ik jullie mening hierover!
Hartelijke groeten,
Hylke
Moderator: Lizzy
hylke schreef: Beste allemaal,wat ik met qyan heb gedaan met zijn darmproblemen ene tijd geleden was eerst 3 dagen alleen fytomix, 1 kilo en daarna dag ongeveer 250 gram fytomix, en dat een maand lang.
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier op barfplaats ben geweestSplinter staat nog steeds op Bibi voer en doet het er goed op al twijfel ik de laatste tijd een beetje aan zijn gezondheid maar dat staat los van het voer. We hebben inmiddels ons gezinnetje uitgebreid met een Australian Shepherd uit Amerika en ze is een enorme aanwinst! Echter, Jaeda heeft ook een probleempje. We hebben haar geleidelijk aan over gezet op Bibi en dat eet ze nu met veel smaak. Jaeda heeft echter heel vaak echt waterdunne ontlasting. Een flinke fytomaaltijd blijkt voor ons echt het beste medicijn want na 1 maaltijd gaat het van waterdun naar prachtige stevige poep. Toch vind ik het vreemd dat ze zo regelmatig diarree heeft. En dat ze dan na zo'n fyto er ook weer een paar dagen totaal geen last van heeft. Ik hoorde van de mevrouw in de winkel dat het fyto de darmen reinigt. Is het misschien dat ik Jaeda eens op een fytokuur zet voor bijvoorbeeld een week of meerdere dagen? Of komt ze dan stoffen tekort?
Graag hoor ik jullie mening hierover!
Hartelijke groeten,
Hylke