*Natasja* schreef: Ja, maar bij die van jou heeft het dus een aanwijsbare reden, en Nikkie moet natuurlijk wel eten, die heeft het al zwaar zat nu.gelukkig zijn er nog dingen die ze wel lust
Maarruh, ze is d'r zalmkop aan het verorberen hoor!

Moderator: Lizzy
*Natasja* schreef: Ja, maar bij die van jou heeft het dus een aanwijsbare reden, en Nikkie moet natuurlijk wel eten, die heeft het al zwaar zat nu.gelukkig zijn er nog dingen die ze wel lust
Maarruh, ze is d'r zalmkop aan het verorberen hoor!
conleeuw schreef: gelukkig zijn er nog dingen die ze wel lustNou, dat is het punt: ze vreet normaal als een bootwerker, alles wat je haar voorzet eet ze op. Ondanks dat is ze aan de dunne kant (niet té, maar ze moet niet afvallen). Daarom wil ik gewoon dat ze eet. Beau zou op het moment wel een vastendagje kunnen gebruiken, maar dat is wat anders. Maar vanmorgen heeft ze ook weer gewoon gegeten, dus hopelijk was het van korte duur.ik heb ook een hond die bij tijd en wijl niet wil eten of slecht eet, ik biedt dan wel dingen aan in de hoop dat ze iets wel wil, omdat ze zo mager was....let wel was! want Jazz is nu niet meer brandje mager
zo heb zij een tijd geleden alleen de eten van mijn oude hond willen eten, ook klein, hapklare stukken, kon niets met haar tanden of bek fout vinden, en nu vreet ze weer van alles en nog wat
![]()